Orienteringskurs om fisk på Stockholms Universitet

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Anna Österman
    Användare
    • mars 2006
    • 282

    Orienteringskurs om fisk på Stockholms Universitet

    Lite i sista minuten men Stockholms Universitet ger en orienteringskurs om fisk i höst på torsdagskvällar. Har själv gått en liknande kurs på samma instutition (fast som påbyggnadskurs) och kan rekommendera det varmt. Lade upp den för att det finns säkert intresserade som kan vara intresserade av att lära sig mer om hur fiskar fungerar.

    Sista ansökningsdag är 15 april.
    Fiskar är vänner-inte mat!
  • Ola Svensson
    Användare
    • april 2002
    • 14633

    #2
    Ursprungligen postat av CrimsonAnna
    Lite i sista minuten men Stockholms Universitet ger en orienteringskurs om fisk i höst på torsdagskvällar. Har själv gått en liknande kurs på samma instutition (fast som påbyggnadskurs) och kan rekommendera det varmt. Lade upp den för att det finns säkert intresserade som kan vara intresserade av att lära sig mer om hur fiskar fungerar.

    Sista ansökningsdag är 15 april.
    Den verkar påminna om kursen som jag hade två föreläsningar på (Ciklider och Spermiekonkurrens hos fisk). Vet du om det är Sven Kullander som har systematiken? Jag skulle gissa det.
    Med vänliga hälsningar

    Ola

    Kommentar

    • Anna Österman
      Användare
      • mars 2006
      • 282

      #3
      Ursprungligen postat av Ola Svensson
      Den verkar påminna om kursen som jag hade två föreläsningar på (Ciklider och Spermiekonkurrens hos fisk). Vet du om det är Sven Kullander som har systematiken? Jag skulle gissa det.
      Ingen aning-kan höra av mig till kursansvarig och fråga, men det skulle inte förvåna mig.
      Fiskar är vänner-inte mat!

      Kommentar

      • Gabbi
        Användare
        • april 2002
        • 897

        #4
        Helt klart intressant, men jag får panik vid tanken på att binda upp mig själv från början på september till julafton. Det skulle ganska effektivt hindra alla resplaner.
        www.akvarielagret.se/akvarieboken

        Kommentar

        Arbetssätt...