Thorichthys Passionis

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • beltt

    Thorichthys Passionis

    Hej. Jeg skal snart til Södra Sandby for at hente nogen fisk. Jeg går også og leder efter T. Passionis. Vi i om der er nogen butikker eller private der har Passionis til salg i det sydlige Sverige??

    Mvh Aladin
  • Ove Planstedt
    NCS Medlem
    • maj 2006
    • 1816

    #2
    Ursprungligen postat av beltt
    Hej. Jeg skal snart til Södra Sandby for at hente nogen fisk. Jeg går også og leder efter T. Passionis. Vi i om der er nogen butikker eller private der har Passionis til salg i det sydlige Sverige??

    Mvh Aladin
    Jag tror tyvärr inte att den finns i Sverige varken i privat ägo eller i butik.

    Kommentar

    • salmberg
      NCS Medlem
      • oktober 2007
      • 830

      #3
      Tjena bellt.. Det var mig du skrev till på dett andra forumet.
      Angående Hetrospilan så finns det några kvar i sandby.

      Kommentar

      • beltt

        #4
        Jeg talte i telefon med Sandby Ciklidhobby for to dage siden og skal snart over og hente en lille flok Heterospila Ærgeligt at Passionis ikke findes i Sverige. Måske skulle man bestille hos Jeff Rapps. Det er bare så forbandet dyrt

        Mvh Aladin

        Kommentar

        • cichlids4fun
          NCS Medlem
          • april 2002
          • 3111

          #5
          Ursprungligen postat av beltt
          Hej. Jeg skal snart til Södra Sandby for at hente nogen fisk. Jeg går også og leder efter T. Passionis. Vi i om der er nogen butikker eller private der har Passionis til salg i det sydlige Sverige??

          Mvh Aladin
          får du tag på passionis så får du gärna hojta om var du köpte dem, jag är sugen på dem oxå
          Mvh
          Peter

          don´t drink water-fish ..... in it!

          Kommentar

          Arbetssätt...