Åleds brukar ha små vf för 150 med jämna mellanrum...
SA-Bilder - del 2
Kollaps
X
-
-
Mina Laetacara curviceps har rätt som det är tagit över karet inför kommande lek (förhoppningsvis).Kommentar
-
Detta är ett av de finaste fiskkort jag har sett på väldigt länge!
Fin fisk, men framför allt en härlig mix mellan skugga och ljus, väldigt levande.Kommentar
-
Ja det var en riktigt härlig känsla i det fotot!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Välkommen till detta formidabla forum och NCS! Förhoppningsvis hittar du även till Linköpings akvarieförening!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Insåg i efterhand att jag for med lite osanning. Bara en av bilderna är mobil-tagen.
Ang. Tropicarium så är det som helhet väl värt ett besök. Den stora behållningen i år var faktiskt alligator-bassängen som måste vara Sveriges största CA-balja! Stod ett jagga-par och lurade vid varannan trädstam + mkt mer.
För att inte bli alltför OT så slänger jag in en garanterat mobil-tagen bild till.Kommentar
-
Ett par rariteter, hane och hona av Cichlasoma atromaculatum VF "Rio Atroto" Mycket svåra att fota, försvinner direkt när man kommer med kameran. Man kan ju tycka att fiskar som är mellan 18-22 cm ska vara lättfotade
Cichlid-PowerKommentar
-
Härliga firrar Alf!
Har du dessa? Drar du upp yngel så får du skicka över lite till Sverige också. Vet du var dina kommer ifrån. Jockes är ju från Rio AtrotoKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar