OB, MC och hybridtråden
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Trevlig tråd med många fina foton och fiskar =)
Jag precis som många andra i den här tråden är väldigt förtjust i dessa speciella färgvarianter.
Hoppas att även jag får göra några inlägg här med bilder i framtiden då jag har planer på Metriaclima "korallzebra" och Aulonocara "röd rubin" .
=)// PinkTessKommentar
-
vad kallar man dessa ob eller firefish ob tyskinportMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Aulonocara ob skulle jag säga
Har haft ett gäng såna just från tyskland.
Men tror nog att deelay borde kunna svara på detta kanskeTropheusKommentar
-
Malawiodlarna borde börja komma på och registrera sortnamn för sina alster. Dels skulle vi slippa förvirring om vad det egentligen är för något, dels skulle de kanske kunna få sortskydd och hindra andra odlare från att stjäla deras odlingsform. Fast jag vet inte om sortskydd finns för djur, eller om det bara gäller växter?Kommentar
-
Malawiodlarna borde börja komma på och registrera sortnamn för sina alster. Dels skulle vi slippa förvirring om vad det egentligen är för något, dels skulle de kanske kunna få sortskydd och hindra andra odlare från att stjäla deras odlingsform. Fast jag vet inte om sortskydd finns för djur, eller om det bara gäller växter?
Cichlid4fun
Jag skulle kalla dessa du visar på bild för OB aulonocara... OB firefish skulle jag inte vilja kalla dom även om är firefish inblandat, då tycker jag man ska odla fler generationer så det tydligt visar att det finns firefish i dom.
Stiffe
Dom 2 längst ner tycker jag är superfina. Riktigt vassa.Kommentar
-
Ja
jag gillar den hannen. Han eliminerade den enda konkurrenten o tog över alla tjejer
Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar