Snygg "framifrån-bild". Inte ofta man ser sådant
OB, MC och hybridtråden
Kollaps
X
-
-
Dom e hursomhelst snygga när dom färgar OB zebrorna.Kommentar
-
Den är inte min filmade den på aquarium malawi i onsdags och jo den kommer från maison reef tyvärr var den redan bokad annars så hade jag köpt den direktKommentar
-
-
Trevliga filmer nu inlagda direkt i tråden.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Maisoni MC
Han går tillsammans med både VF och odlade honor men har inte visat nåt intresse för dom ännu. Den är i alla fall förbaskat snygg.
Skulle vara intressant att veta om det verkligen finns OB-honor vid Maisoni Reef, någon som vet?Kommentar
-
Det var jag som köpte fisken och börjar själv tveka till om den kommer från Maisoni Reef. Vad jag vet så finns det inga OB honor vid detta fångsställe och det ska tydligen vara en förutsättning för att det ska bli MC hanar men får väl lita på att exportören inte bluffar, betalade multum för denna.
Han går tillsammans med både VF och odlade honor men har inte visat nåt intresse för dom ännu. Den är i alla fall förbaskat snygg.
Skulle vara intressant att veta om det verkligen finns OB-honor vid Maisoni Reef, någon som vet?
Jag ska höra mig för lite o se om det finns någon importör eller exportör (från sjön) som hittat eller sett sådana. Det tar nog någon vecka men något besked borde man kunna få.
Maila Ad Konings och kolla lite med han ? Det skulle jag göra.Kommentar
-
Extremt fina exemplar du har där, möjligtvis några yngel att sälja?Kommentar
-
Kommentar
-
Har dratt upp några kullar på mina OB Trewavasae Thumbi west nu och här är några av hanarna som känner mig nöjd med.mvh StefanKommentar
-
Fina näbbisar i alla kulörerMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar