Ciklidföredrag i Växjö imorgon (4/11 -09)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • endymion
    • maj 2024

    Ciklidföredrag i Växjö imorgon (4/11 -09)

    Som sagt i morgon kommer jag att hålla ett föredrag i Zoobutiken Tassar & Morrhår. Tiden för det hela är 19.15 och det beräknas ta ca 1 timme. Föranmälan till info (a) tassaromorrhar.se eftersom lättare föräring kommer att serveras. Under kvällen kommer det även att vara 20 % rabatt på utvalda ciklider i butiken. Föredrag och mat är gratis.

    Föredraget är tänkt mest för de som inte har så stor erfarenhet av ciklider men kommer säkerligen innehålla saker som kan vara intressant för den erfarna ciklidisten också. En prestentation av NCS kommer också att ingå.
    Senast redigerad av Gäst; 03 november 2009, 14:48.
  • Per B
    Användare
    • september 2005
    • 1250

    #2
    Jag hade sett fram mot att gå på föredraget men förstår nu att de som planerat evenemanget, likt mig, inte trodde på Djurgårdens chanser att ta en kvalplats. Matchen har samma starttid - så tyvärr...

    Hoppas det kommer fler tillfällen!
    mvh Per

    Tanganyika och Västafrika i burkarna

    Kommentar

    • Mikael W
      NCS Medlem
      • augusti 2002
      • 8598

      #3
      Ursprungligen postat av Per B
      Jag hade sett fram mot att gå på föredraget men förstår nu att de som planerat evenemanget, likt mig, inte trodde på Djurgårdens chanser att ta en kvalplats. Matchen har samma starttid - så tyvärr...

      Hoppas det kommer fler tillfällen!
      Men Per, är Du nu riktigt säker på att Du gör rätt prioritering? Matcher kommer det ju hela tiden....
      mvh
      Mikael W
      (NCS-medlem sedan 1981)

      Kommentar

      • endymion

        #4
        Ursprungligen postat av Per B
        Jag hade sett fram mot att gå på föredraget men förstår nu att de som planerat evenemanget, likt mig, inte trodde på Djurgårdens chanser att ta en kvalplats. Matchen har samma starttid - så tyvärr...

        Hoppas det kommer fler tillfällen!
        Föredraget kommer troligtvis hållas i Jönköping i Februari/Mars någon gång också. Så det finns en chans till, man kan ju samåka.

        Kommentar

        Arbetssätt...