Fishing

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ola Svensson
    Användare
    • april 2002
    • 14633

    Fishing

    Dessa taffliga fishing-försök är för festliga. Går man på detta får man skylla sig själv.

    Bäste användare Göteborgs universitet webben

    Detta meddelande är från Göteborgs universitet grupp messaging center Webmail ?
    webbanvändare. Vi uppdaterar för närvarande vår databas och e-post centrum. Vi avbryter alla oanvända för Göteborgs universitet webbmejlkonto för att skapa mer utrymme för de nya e-postadress och ett snabbt, lätt ansökan snabbt och enkelt tillgång till din e-post.

    Det krävs omedelbart för att kontrollera och uppdatera din e-post som bekräftar din e-post identitet. Detta kommer att skydda din e-post från avslutats under denna period.

    För att bekräfta uppdateringen av sin e-postadress, du skall lämna följande uppgifter; Bekräfta din e-post identitet Registrera Namn:
    Efternamn:
    Användarnamn:
    e-post:
    E-post Lösenord:
    Varning! Göteborgs universitet användare som vägrar att kontrollera och uppdatera din e-post inom sju dagar efter mottagandet av detta meddelande, din e-postadress kommer att avslutas permanent.

    Tack för att du använder Göteborgs universitet uppdatera e-post grupp Webmail ?! Access Number: 859480KBM Göteborgs universitet E-post Update ? gruppen Centrum för Webmail Copyright © Göteborgs universitet 2009, Box 100 , 405 30 Göteborg.
    Med vänliga hälsningar

    Ola
  • Lundensis
    Användare
    • mars 2004
    • 2262

    #2
    Haha, bara den usla grammatiken är i sig avskräckande.

    Kommentar

    • Ola Svensson
      Användare
      • april 2002
      • 14633

      #3
      Ursprungligen postat av Ola Svensson
      Dessa taffliga fishing-försök är för festliga. Går man på detta får man skylla sig själv.
      Några puckon har tydligen nappat och servrar har används för att skicka spam så nu kan jag inte mejla till hotmail då de stängt av oss! Världen är full av idioter och tydligen har detta inget med universitetsutbildning att göra.

      Så jag tar tillbaka. Det är inte bara de som går på det som drabbas.
      Senast redigerad av Ola Svensson; 02 november 2009, 14:21.
      Med vänliga hälsningar

      Ola

      Kommentar

      • Ola Svensson
        Användare
        • april 2002
        • 14633

        #4
        Är detta bättre eller sämre eller lika taffligt? Den här gången förlorar man inte kontot permanent utan opermanent!


        Bäste Post Ägare,


        Detta meddelande är från webmail messaging center för alla webb-mailkonto ägare. Vi håller på att uppgradera vår databas och e-postkonton centrum. Vi är upphörande av alla oanvända e-postkonton för att skapa utrymme för nya konton.


        För att förhindra att ditt konto från sägs upp, måste du uppdatera den genom att tillhandahålla den begärda informationen nedan:


        Bekräfta din e-identitet NU

        E-post Användarnamn: ...............
        E-post Lösenord: ...............

        Varning! Ett konto ägare som vägrar att uppdatera hans eller hennes konto inom sju dagar efter mottagandet av denna varning kommer att förlora hans eller hennes kont opermanent.

        Varning Kod: VX2G99AAJ


        Tack,
        Webmail Administrator.
        Med vänliga hälsningar

        Ola

        Kommentar

        • cf.akvarielagret
          Användare
          • april 2002
          • 5028

          #5
          Känns tråkigt att klaga på dom som är mindre intelligenta
          lägg hellre upp det som en varning
          jag är Ateist
          men Gud talade till mig
          Gud är stor
          jag frågade hur stor ? inget svar
          han kanske behövde låna toaletten

          Kommentar

          Arbetssätt...