Tuppfäktning med ciklider?! - varning för känsliga!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Alexander Ylipää
    Användare
    • oktober 2003
    • 3615

    #16
    Btw, kul att se dig här igen Daniel.
    Mvh Alex

    Kommentar

    • specmats
      Användare
      • december 2004
      • 3060

      #17
      usch, typiskt youtube skräp
      Tropheus Duboisi halembe, so
      Melanochromis Auratus, vf
      Synodontis Petricola, odlade

      Akvarie-setup (Salt)

      Kommentar

      • malawijanne
        Banned
        • november 2005
        • 3217

        #18
        Ursprungligen postat av ozric
        Hmm,jag håller inte riktigt med.. Försvarar det gör jag knappast men kan heller inte jämföra det med dogfights el dyl. (satsas det deg i cikligfighterna?).

        Handen på hjärtat killar; har det inte killat till lite pojvasker`n i er när era fiskar gör upp om en högre plats i hiarkin el när det hettar till vid brud-limning?? Visst, det är skillnad om det sköts "naturligt" i karet el om syftet , som i videorna som länkas här, bara e för egna (sjuka?) behov. Här har de tagit klivet längre...

        Btw; det minsta man köra för att inte sponsra djurplågeri på tex Youtube är att inte länka till de videosarna.

        http://www.youtube.com/watch?v=lBXdNMARGwQ Nkonde-hanen i filmen här la jag i fast jag typ visste att de skulle ryka ihop. Å nog kickade jag lite på det, måste jag erkänna (e jag störd nu?) Men till mitt försvar var det pga att rädda en ensam Nkonde-hona... Va ett tag en av de mest kollade troffe-videosarna
        Nej tyvärr ozric, jag klickade inte på länken, och jag är inte det minsta intresserad att mina fiskar fiskar slår ihjäl mina andra fiskar.
        Men klart jag har aldrig varit ute för att kalla mig macho och spela tuff.
        Jag har klarat mig ändå.Janne

        Kommentar

        Arbetssätt...