If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
När du kollar webadressen till din film, så ser du efter = tecknet detta
youtube.com/watch?v=qWiJqwkt1cU
kopiera detta qWiJqwkt1cU och skriv in i inlägget. Markera detta och tryck på youtube knappen (femte från höger) så kommer det att se ut så
[YOU TUBE]qWiJqwkt1cU[/YOU TUBE] fast utan blanksteg.
Så kommer det nog att funka
jaja det var lite väl gammla videos men några är inte så gammla i alla fall
hmm varför syns mina filmer inte ?????
Grymma fiskar, skoj att du lyckas med dina fiskar, det är få förunnat med den typen av fiskar. Jag gillar ju bulupointen först och främst, men dina gula moshi var grymma också.
Tänker du spara lite yngel på bulupointen, tänk dig 10 hannar och 10 honor i en balja, ja ställ då den baljan jämte dina moshi, det kan bli jävligt bra.
Ja grattis säger jag.Janne
Ja det är lite roligt att testa olika grejer.
Hur många skulle stoppa i Aulonocara Ethelwynne, firefish och en haplis som lithobates är sedan spetsar på med en aggresiv mbuna som den blårandiga som simmar med, det är tropheops.
Ja alla leker och ta revir, baljan är på 315 liter, och alla matas med med min häxmix.Janne
Ja det är lite roligt att testa olika grejer.
Hur många skulle stoppa i Aulonocara Ethelwynne, firefish och en haplis som lithobates är sedan spetsar på med en aggresiv mbuna som den blårandiga som simmar med, det är tropheops.
Ja alla leker och ta revir, baljan är på 315 liter, och alla matas med med min häxmix.Janne
Får man fråga vad det är för Tropheops? Konstigt egentligen att det finns så lite ur detta släkte i hobbyn
Får man fråga vad det är för Tropheops? Konstigt egentligen att det finns så lite ur detta släkte i hobbyn
Jag tror att den heter blue lumessi.
Nej jag tror att det är rätt så naturligt, dom brukar vara ruskigt aggressiva, plus att dom ofta har dålig färg som yngel, undantag red top chilumba som får en nästan orange färg som yngel med rätt foder, men dom blir mördare i en vanlig malawibalja.
Och vad jag menar med en vanlig malawibalja, det är kanske högst 15 fiskar i en 375.Janne
Kommentar