If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Är det någon som har erfarenhet av det här objektivet. Priset är rätt samt garanti och det är i rätt land vilket betyder billig frakt och inga tullavgifter
Tack. Jag har fått nys om ett Tamron SP AF Di II 200-500mm istället, det verkar vara ett bättre objektiv.
Har inte provat Sigman, men har sen några månader tillbaka det Tamron som du nämner.
Jag är mycket nöjd med detta objektiv, helt klart värt sitt pris.
Detta i kombination med Tamron 70-200/2.8 Di (närgräns 0.95 m) är en mycket bra kombination om du vill fota allt ifrån (inte allt för små) småkryp till större djur på lite längre avstånd.
Har inte provat Sigman, men har sen några månader tillbaka det Tamron som du nämner.
Jag är mycket nöjd med detta objektiv, helt klart värt sitt pris.
Detta i kombination med Tamron 70-200/2.8 Di (närgräns 0.95 m) är en mycket bra kombination om du vill fota allt ifrån (inte allt för små) småkryp till större djur på lite längre avstånd.
Jag har ett Canon 55-250 som kompletterar bra. Jag har lagt in ett bud på Tamron objektivet och hoppas på det bästa. När jag frågade säljaren om han hade motljusskydd så sa han att det var inbyggt. Stämmer det?
Jag har ett Canon 55-250 som kompletterar bra. Jag har lagt in ett bud på Tamron objektivet och hoppas på det bästa. När jag frågade säljaren om han hade motljusskydd så sa han att det var inbyggt. Stämmer det?
Det jag har är avtagbart, jag skulle inte vilja kalla detta inbyggt.
Kommentar