pwss kvalite?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Tony
    svarade
    Ursprungligen postat av Purusam
    tony titta på bilderna igen!
    Jag har tittat igen, och jag ser fortfarande en "vanlig" och en "kalksten". Kalkstensvarianten är ju inte kritvit.

Jag har själv blandat lite vita och röda moduler, och färgskillnaden efter ett tag med algtillväxt är inte speciellt stor.

Lämna en kommentar:

• Purusam
    svarade
    Japp har mailat pwss ska se vad dom säger hänvisar dom mig till brn så tar jag snacket med dom då

Lämna en kommentar:

• Peter_A_F
    svarade
    Ursprungligen postat av Purusam
    Men jag vet väl själv att alla är röd gnejs. men en bit ät lite blekare än dom andra totalt är det 4 moduler varav en är blek men den är inte vit som vit kalksten jag har sett hur dom ser ut i verkligheten
    OK, det är svårt att se på foto... men om man inte är halvblind så ser man skillnad på gjejs och faxe! Du borde sett skillnaden innan du limmat dit dem och vattenfyllt akvariet om så vart fallet, så färgskillnaden kan ju inte vara så stor.

Folket på PWSS kan ju knappast hjälpa det då inte ens du såg det när du höll på med dem... Det borde alltså vara BTN (om det är original Back to Nature) som klantat sig och fått nyanskillnad vid produktionen.

Jag tycker att någon form av kompensation är på sin plats... troligtvis från BTN... Kontakta först PWSS och påtala problemet för dem och be dem se vad de kan göra för att hjälpa dig... Gå inte på och skäll på dem... (det gör det sällan lätt att få hjälp) utan var mer "ledsen i ögat" och berätta om allt du arbete du lagt ner. Tömt akvariet, haft fiskarna på reservplats, gjort rent, limmat och fixat, fyllt på och släppt i fiskarna... för att upptäcka att plattorna är av ojämn kvalitet.

Lämna en kommentar:

• Purusam
    svarade
    Men jag vet väl själv att alla är röd gnejs. men en bit ät lite blekare än dom andra totalt är det 4 moduler varav en är blek men den är inte vit som vit kalksten jag har sett hur dom ser ut i verkligheten
    Senast redigerad av Purusam; 16 June 2009, 22:09.

Lämna en kommentar:

• Peter_A_F
    svarade
    Jag tycker också att det ser ut att vara gnejs och faxe på bilden... Är det inte BTN och inte PWSS som gjort fel ifall det låg blandat i kartong med gnejs.

Sedan när jag tittar på bilderna så tycker jag det ser ganska snyggt ut... mer variatiion och liv än bara samma färg. Men det är klart, i verkligheten kanske det ser mer störande ut.

Lämna en kommentar:

• shreek
    svarade
    den vänstra slim modulen är100% den vanliga röda "gnejs" eller vad den heter. Och övriga vit faxe (kalk)
    borde du sett innnan du peta i dem.

Lämna en kommentar:

• Purusam
    svarade
    Nej kalksten är vit inte rödaktig. hadde det varit så stor skillnad hadde jag märkt skillnaden på en gång. dessutom står det på förpackningarna röd gneiss

tony titta på bilderna igen!

Lämna en kommentar:

• Tony
    svarade
    Du har ju fått två olika färger. Kalksten och "den vanliga", så det är ju inte kvalitén på modulerna det är fel på.

Lämna en kommentar:

• Purusam
    startade ett ämne pwss kvalite?

pwss kvalite?

Jag har köpt slimline moduler av pwss

när jag fick dem så började jag arbeta och skära på en gång

allt blev perfekt tills jag fyllde på vattnet och såg detta

Det är inte snyggt med sådann färgskillnad?

och det är inte värt att ta bort skiten för att reklamera
    vad hadde ni gjort ?

borde inte pwss kolla igenom vad det är dom skickar?
Arbetssätt...