Jag har tittat igen, och jag ser fortfarande en "vanlig" och en "kalksten". Kalkstensvarianten är ju inte kritvit.
Jag har själv blandat lite vita och röda moduler, och färgskillnaden efter ett tag med algtillväxt är inte speciellt stor.
pwss kvalite?
Kollaps
X
-
Japp har mailat pwss ska se vad dom säger hänvisar dom mig till brn så tar jag snacket med dom dåLämna en kommentar:
-
Folket på PWSS kan ju knappast hjälpa det då inte ens du såg det när du höll på med dem... Det borde alltså vara BTN (om det är original Back to Nature) som klantat sig och fått nyanskillnad vid produktionen.
Jag tycker att någon form av kompensation är på sin plats... troligtvis från BTN... Kontakta först PWSS och påtala problemet för dem och be dem se vad de kan göra för att hjälpa dig... Gå inte på och skäll på dem... (det gör det sällan lätt att få hjälp) utan var mer "ledsen i ögat" och berätta om allt du arbete du lagt ner. Tömt akvariet, haft fiskarna på reservplats, gjort rent, limmat och fixat, fyllt på och släppt i fiskarna... för att upptäcka att plattorna är av ojämn kvalitet.Lämna en kommentar:
-
Jag tycker också att det ser ut att vara gnejs och faxe på bilden... Är det inte BTN och inte PWSS som gjort fel ifall det låg blandat i kartong med gnejs.
Sedan när jag tittar på bilderna så tycker jag det ser ganska snyggt ut... mer variatiion och liv än bara samma färg. Men det är klart, i verkligheten kanske det ser mer störande ut.Lämna en kommentar:
-
den vänstra slim modulen är100% den vanliga röda "gnejs" eller vad den heter. Och övriga vit faxe (kalk)
borde du sett innnan du peta i dem.Lämna en kommentar:
-
Nej kalksten är vit inte rödaktig. hadde det varit så stor skillnad hadde jag märkt skillnaden på en gång. dessutom står det på förpackningarna röd gneiss
tony titta på bilderna igen!Lämna en kommentar:
-
Du har ju fått två olika färger. Kalksten och "den vanliga", så det är ju inte kvalitén på modulerna det är fel på.Lämna en kommentar:
-
pwss kvalite?
Jag har köpt slimline moduler av pwss
när jag fick dem så började jag arbeta och skära på en gång
allt blev perfekt tills jag fyllde på vattnet och såg detta
Det är inte snyggt med sådann färgskillnad?
och det är inte värt att ta bort skiten för att reklamera
vad hadde ni gjort ?
borde inte pwss kolla igenom vad det är dom skickar?Taggar: Ingen
Lämna en kommentar: