Äntligen så slipper vi dom negativa belackarna

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • malawijanne
    Banned
    • november 2005
    • 3217

    Äntligen så slipper vi dom negativa belackarna

    Ja som trådens namn, så tycker jag att det är mycket mera positiva vibbar här på forumet just nu.
    Jag själv var ju lite frustrerad efter att Christer hade kallat mig en trådkapare.
    Plus att Kjell var lite kryptiskt vad som sas på årsmötet, (ja Kjell du kommer antagligen aldrig säga till mig vad du sa).
    Ja i vilket fall, i min tråd hur man bygger upp en energisnål odling, så var det inte en enda utav dom som jag vet alltid är negativa, mot mina inlägg, nej inte ett enda inlägg från dom. Och det tackar jag dom för, har ni inget positivt att säga, så skriv inget.
    Däremot så tackar jag dom som uppmuntrade mig och fällde positiva kommentarer,ingen nämnd och ingen glömd, utan er så hade jag aldrig fått den energi att skriva så mycket som jag gjorde.Ett STORT TACK.Janne
  • Ola Svensson
    Användare
    • april 2002
    • 14633

    #2
    Ursprungligen postat av malawijanne
    Ja i vilket fall, i min tråd hur man bygger upp en energisnål odling, så var det inte en enda utav dom som jag vet alltid är negativa, mot mina inlägg, nej inte ett enda inlägg från dom. Och det tackar jag dom för, har ni inget positivt att säga, så skriv inget.
    Däremot så tackar jag dom som uppmuntrade mig och fällde positiva kommentarer,ingen nämnd och ingen glömd, utan er så hade jag aldrig fått den energi att skriva så mycket som jag gjorde.Ett STORT TACK.Janne
    Perfa!
    Med vänliga hälsningar

    Ola

    Kommentar

    • LN
      Användare
      • december 2004
      • 4744

      #3
      Bra skrivet Janne, ja gillar när man/du focuserar på det positiva.
      Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
      Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

      Kommentar

      Arbetssätt...