Skrev om den för ett tag sedan,
720 L Projekt, Sydamerikanskt Apistogramma
Kollaps
X
-
-
-
-
Är nog klokt att vänta med växterna då jag antar att det kommer att vara en låg temperatur under alla vatten byten.Lämna en kommentar:
-
Sista bilden för idag.
Tömning och återfyllning på gång.
Blir väll såhär en gång om dagen i två veckor tänkte jag, sen skall det i lite växter och mina kejsar tetror.
Om nu PH´t har gått ner vill säga.Lämna en kommentar:
-
-
Lämna en kommentar:
-
Var väll det jag trodde. Jag kommer ju att tömma och fylla karet varje dag nu tänkte jag i ett par veckor.
Skall jag sätta i växter sålänge eller kommer dom bara stendö?Lämna en kommentar:
-
Skönt med en flickvän som engagerar sig...
Mätte vatten nivån nu, fram till är det exakt 47,7 cm på båda sidor. bak till var det 47,4 på båda sidor.
Så akvariet står ju helt plant sidleds, men lutar lite framåt... 3 MM borde jag väll inte behöva vara sömnlös över??Lämna en kommentar:
-
nu har man gjort vad man kan för att göra mannen sin lycklig när han kommer hem. så jag har gjort en egen konstruktion av svart eltejp och en latexhandske.Lämna en kommentar:
-
Håller tummarna för att du får ordning på pH värdet så snabbt som möjligtLämna en kommentar:
-
-
Ser ut att bli kanon det där !
Har du kollat vad ph ligger på så här när bakgrunden är alldeles ny ?Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: