Premier league börjar dra ihop sig!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lutt
    Användare
    • oktober 2005
    • 1919

    Premier league börjar dra ihop sig!

    När väl hockeyn är i slutspel så finns det även annan sport och ligor som går emot sitt slut.

    PL ligger mig varmt om hjärtat och jag är inte en sån medelsvensson som tänker med hjärnan och väljer det bästa laget som mitt favoritlag, nej jag valde med hjärtat och valet föll för lejonen från Birmingham.
    Villa villa athem/song lion hearts written by myself Renford Williams, its played on Gold radio, radio WM, also BRMB.Follow me on twitter:@lionheartanthem As...


    PL står mellan tre lag men mitt lag kan komma bland de fyra stora
  • Lutt
    Användare
    • oktober 2005
    • 1919

    #2
    Herregud det kan väl inte bara vara jag som gillar fotboll!

    Kommentar

    • Slagskott
      Användare
      • maj 2007
      • 180

      #3
      Jag gillade Liverpool då Ian Rush fanns med i bilden, alltid något
      – Säger man Mark eller Marc?
      – Man säger Mark In Da Muthaf@#&in’ Park!
      ---
      Mark Owuya, legendarisk rapartist och målvakt

      Kommentar

      • Lutt
        Användare
        • oktober 2005
        • 1919

        #4
        Ursprungligen postat av Slagskott
        Jag gillade Liverpool då Ian Rush fanns med i bilden, alltid något
        De har överbetalda fjollor som bara tänker på pengar....Liverpoolfans är nog ta mig tusan de som har är mest hycklare av alla!

        De tror att de är nåt men så går det när man inte har hjärta.

        Kommentar

        • Slagskott
          Användare
          • maj 2007
          • 180

          #5
          Ursprungligen postat av Lutt
          De har överbetalda fjollor som bara tänker på pengar....Liverpoolfans är nog ta mig tusan de som har är mest hycklare av alla!

          De tror att de är nåt men så går det när man inte har hjärta.
          Hehe, jag tror nog att vi alla är lika goda kålsupare på den punkten
          Jag kanske skulle lägga till att jag ändå är rätt trevlig och inte alls är någon hycklare
          Senast redigerad av Slagskott; 19 mars 2009, 19:51.
          – Säger man Mark eller Marc?
          – Man säger Mark In Da Muthaf@#&in’ Park!
          ---
          Mark Owuya, legendarisk rapartist och målvakt

          Kommentar

          • Bright_Blue
            NCS Medlem
            • juni 2004
            • 1582

            #6
            Var mycket mer intresserad av se och följa fotboll förr men nu spelar jag ganska mycket själv så då har intresset minskat lite, däremot följer FF stenhårt som jag alltid gjort. Har lite svårt att få sympatier för ett lag ganska avlägset bort på en ö men det är bara min åsikt. Hoppas Hull vinner PL

            Kommentar

            • jompa.h
              Användare
              • maj 2007
              • 63

              #7
              Håller du på jönköpings södra också ? harvar där nere i tabellen med o.nordin ,tycker att liverpool spelarna är lika penning stinta som alla andra klubblags spelare. Tyvärr så saknas klubbkänsla överallt . i alla sporter så finns denna egoism och fjolleri. Jag råkar hålla på "the reds" ,förstår din frustration att aston villa får finna sig i att vara bakom dom rikare klubbarna . Martin o`neill gör ett kanonjobb med den spelarkapital han har. mvh jompa

              Kommentar

              • Lutt
                Användare
                • oktober 2005
                • 1919

                #8
                Ursprungligen postat av jompa.h
                Håller du på jönköpings södra också ? harvar där nere i tabellen med o.nordin ,tycker att liverpool spelarna är lika penning stinta som alla andra klubblags spelare. Tyvärr så saknas klubbkänsla överallt . i alla sporter så finns denna egoism och fjolleri. Jag råkar hålla på "the reds" ,förstår din frustration att aston villa får finna sig i att vara bakom dom rikare klubbarna . Martin o`neill gör ett kanonjobb med den spelarkapital han har. mvh jompa
                Hehe nä jag håller inte på J-södra men det är nog bara för att jag tycker att svensk fotboll suger.
                Sen orkar man knappt med allsvenskan, har läst nånstans att allsvenskan är bland de sämsta ligorna i Europa och då vill jag inte veta var div 1 står sig

                Kommentar

                • classe
                  NCS Medlem
                  • april 2007
                  • 1147

                  #9
                  ja jag håller på Liverpool där så klart och allsvenska för Örygryte is!!! kul där så chans att liverpool försök vinner idag där över astonvilla men svårt.. o försöka vända o uppe mot man.u där..
                  375 LITER Malawi arter..
                  74 Liter Malawi yngel...

                  Kommentar

                  Arbetssätt...