Billigt 540 med BTN Rocky, T5 osv 1900kr
Dagens Blocket tips
Kollaps
X
-
720 + FX5 + innerfilter osv 2200kr
Lämna en kommentar:
-
Oj då, där ser man, trodde närmast det skulle stå 50 kr, att det var felskrivet.
Då har jag lärt mig att även ickeciklider kan kosta...Lämna en kommentar:
-
Namn Art Storlek Tillgång Från Kommentar Pris Lista
RÖD TORPEDBARB VF 4-5CM Puntius denisonii 225kr Imazo 2010-12-04Lämna en kommentar:
-
Inte det billigaste och har ingen plats för det. Men. Vill ha ändå!
http://www.blocket.se/goteborg/1440_....htm?ca=15&w=2Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Wilhelm -> Du har naturligtvis rätt i detta och jag är själv ganska dålig på engelska och "gör bort mig" titt som tätt då jag skriver eller snackar english. Tanken var inte att såra men jag undrar fortfarande vad ett Pompaträd är och sen tyckte jag det lät kul med "Du kan följa med". Jag är av åsikten att man kan skämta om det mesta men ber om ursäkt om någon tog illa upp.
Träd= syftar på roten?Lämna en kommentar:
-
-
Wilhelm -> Du har naturligtvis rätt i detta och jag är själv ganska dålig på engelska och "gör bort mig" titt som tätt då jag skriver eller snackar english. Tanken var inte att såra men jag undrar fortfarande vad ett Pompaträd är och sen tyckte jag det lät kul med "Du kan följa med". Jag är av åsikten att man kan skämta om det mesta men ber om ursäkt om någon tog illa upp.
Lämna en kommentar:
-
Tänk på att det finns många invandrare som annonserar på blocket och andra ställen och som inte är så duktiga med svenska språket! Tänk på det när ni är utomlands och försöker tala deras språk!Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: