Man ska alldrig underskatta kunder
vad har du för rätt att bestämma värdet ???
annonsen borta kanske är den såld .......
Dagens Blocket tips
Kollaps
X
-
Ja
dessa akvarium var dyra- Vet att han betalade typ 3000 för 1200L med en massa tillbehör o ev fler akvarium. Nu vill han ha 10000 för det nedskuret!
Inte mer än 2000kr för det nedskurna akvariet......Lär nog bli avårsålt
Här är en som snackar om oseriösa spekulanter, han vill ha 2000:- för korallsand till ett par 200 liters akvarium
Snacka om oseriös säljare, eller stackars den som handlar......
http://www.blocket.se/gavleborg/Akva...0.htm?ca=5&w=1Lämna en kommentar:
-
-
-
Hej.
Korallsand som har fyllt två st. 200L kar = 400L sand tycker du det är dyrt 5:- litern om jag tolkar annonsen rätt.
mvh MatsLämna en kommentar:
-
Ännu värre tycker jag de är som påpekar att snabb affär borde ge billigare pris. Köparen altså. Då i kombination med att jag inte ens skrivit att det är billigare vid snabb affärSom att snabb affär per automatik ska ge billigt pris. Jag kanske inte alls har nån brådska med att bli av med objektet
Lämna en kommentar:
-
Jag brukar skriva "200 eller högstbjudande" och då menar jag att får jag 200 går den direkt annars kan jag vilja vänta in fler bud och högst vinner.Lämna en kommentar:
-
Priserna i annonsen tycker jag själv är hutlösa. Nu bjuder jag ju ändå inte på något i Gävleborgs län så övriga spekulanter får väl avgöra vad som är rätt eller fel pris.
Något jag tycker är konstigt i annonser är när det står "billigare vid snabb affär". Vad menas egentligen? Om varan inte blir såld borde väl priset vara mer prutbart, inte tvärt om?
Mvh
OlofLämna en kommentar:
-
Bara för att man prutar lite är man väl inte oseriös?
Klart, ska man pruta bort 90% så är det ju lite oseriöst, men 10-15% får väl ses som okej att iaf försöka pruta.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: