Ciklidbladet Nr1/2009

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • joe
    Användare
    • juni 2006
    • 1451

    #31
    Jag tycker också att krabban var cool och nyskapande - instämmer till fullo med de som tidigare talat till fördel för detta djur som omslagsbild på Ciklidbladet.

    Blev dessutom återigen inspirerad att ev. försöka ha nån krabba i nåt av karen här hemma (mellansonen vill detta ständigt!!) ...även om de verkar rymmningsbenägna som ju många vittnat om i olika trådar!
    MVH - joe

    Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

    Kommentar

    • Jossan
      Användare
      • januari 2009
      • 57

      #32
      Jag tycker att krabban är riktigt cool och jag tycker definitivt inte att det, som någon sa, drabbar tidningen genom att ha en krabba på omslaget. Krabban kommer ju trots allt från Malawisjön, så visst finns det en koppling till ciklider. Dessutom tror jag att många kan tycka att det är intressant och se andra varelser från samma biotop.

      Kommentar

      • poseidon akvarium

        #33
        har blivit medlem i ncs för några dagar sedan.
        Har inte fått något ciklidblad ännu och undrar om det finns någon annons från Poseidon Akvarium i nr 1/2009?

        Kommentar

        • Wilhelm
          Användare
          • april 2002
          • 9122

          #34
          Hej o välkommen till forumet.
          Jag såg ingen annons i bladet.
          mvh Wilhelm

          "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


          www.linkopings-akvarieforening.net/
          Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
          www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

          Kommentar

          • Ola Svensson
            Användare
            • april 2002
            • 14633

            #35
            Ursprungligen postat av poseidon akvarium
            har blivit medlem i ncs för några dagar sedan.
            Har inte fått något ciklidblad ännu och undrar om det finns någon annons från Poseidon Akvarium i nr 1/2009?
            Det blev en massa strul med annonserna just innan tryckning. Annonsansvarig kommar att kontakta dig snarast möjligt om han inte redan gjort det.
            Med vänliga hälsningar

            Ola

            Kommentar

            Arbetssätt...