CA-bilder del 4

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Micke Jarhl
    svarade
    ja de ar ju alla olika (obs har inte de 3 sista bokstaverna nu )amerikanskt tangentbord beror pa utrymmen, hur stora jaggorna er dessutom + ett etablerat" cittra" par ar riktigt tuffa djur dessutom anser iaf jag.... men jaggor i 25-30cm klassen brukar kunna forsvara sig bra bara dom hinner hitta ett eget litet revir,kommer de ensamma som nykomlingar kan det bli betydligt tuffare for dom tror jag iaf ,,battre lyfta ur kungarna i karet innan man lagger i de nya ,jag har iaf lyckats med att gora sa solig halsning fran clearwater beach..

Lämna en kommentar:

• larsa
    svarade
    Ursprungligen postat av Micke Jarhl
    Kul att ni gillar bilderna,,Motaguense paret är lite störda på att jaggorna har sina yngel och är väldigt vassa, på att försvara sina små..Kan kanske ändras när yngeln är borta vi får se hur det går då..
    Hur upplever du i skillnad dessa arter...jag är grymt besviken på jaggor..om man ska ha dem med andra arter menar jag.C.citrunellum fullkomligt krossade dom..även guldsöm från sa krossade dom.hmmm...var tvungen att kasta ner 18 tegelpannor i karet för att dom överhuvudtaget skulle överleva

Lämna en kommentar:

• Sebastian
    svarade
    Ursprungligen postat av chippog
    sicka bilder, jag är mållös!
    instämer rikyigt snygga bilder Micke

Lämna en kommentar:

• chippog
    svarade
    sicka bilder, jag är mållös!

Lämna en kommentar:

• Sebastian
    svarade
    Ursprungligen postat av Beast
    Hej Sebastian, kul att du har mycket frågor Men detta är en foto tråd för CA.. Skapa nya trådar om du har frågor som inte rör bilderna i denna tråd
    okej

Lämna en kommentar:

• JockeB
    svarade
    här kommer det lite mer bilder
    MYCKET fina bilder Micke!

Lämna en kommentar:

• JockeB
    svarade
    Ursprungligen postat av Sebastian
    Kan man använda plaströr istället för tegelrör eller avlöser det någon slaks kemekalier?

tacksamm för svar
    Hej Sebastian, kul att du har mycket frågor Men detta är en foto tråd för CA.. Skapa nya trådar om du har frågor som inte rör bilderna i denna tråd

Lämna en kommentar:

• Sebastian
    svarade
    Kan man använda plaströr istället för tegelrör eller avlöser det någon slaks kemekalier?

tacksamm för svar
    Senast redigerad av Sebastian; 30 March 2009, 18:23.

Lämna en kommentar:

• Micke Jarhl
    svarade
    Kul att ni gillar bilderna,,Motaguense paret är lite störda på att jaggorna har sina yngel och är väldigt vassa, på att försvara sina små..Kan kanske ändras när yngeln är borta vi får se hur det går då..

Lämna en kommentar:

• Sebastian
    svarade
    hur mycket inredning behöver jag till ett grammodes par som är ensamma i ett 180 liters räcker det inte bara med en stor blomkruka och lite sten och jag har en till fråga vart kan man hitta tegelrör i runt göteborg?

Lämna en kommentar:

• tjornpatrik
    svarade
    Riktigt läckra bilder Micke!

Lämna en kommentar:

• Mattias777
    svarade
    Suveräna bilder på snygga fiskar!

Lämna en kommentar:

• Lundensis
    svarade
    Fan vad snygga och motaguensehanen ser ut att ha fått lite puckel. Alltid lika kul att se en rejäl svärm med managuenseyngel.

Lämna en kommentar:

• Sebastian
    svarade
    har hornbach tegelrör?

Lämna en kommentar:

• Micke Jarhl
    svarade
    Mer bilder

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...