CA-bilder del 4
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
ja de ar ju alla olika (obs har inte de 3 sista bokstaverna nu )amerikanskt tangentbord beror pa utrymmen, hur stora jaggorna er dessutom + ett etablerat" cittra" par ar riktigt tuffa djur dessutom anser iaf jag.... men jaggor i 25-30cm klassen brukar kunna forsvara sig bra bara dom hinner hitta ett eget litet revir,kommer de ensamma som nykomlingar kan det bli betydligt tuffare for dom tror jag iaf ,,battre lyfta ur kungarna i karet innan man lagger i de nya ,jag har iaf lyckats med att gora sa solig halsning fran clearwater beach.. -
Hur upplever du i skillnad dessa arter...jag är grymt besviken på jaggor..om man ska ha dem med andra arter menar jag.C.citrunellum fullkomligt krossade dom..även guldsöm från sa krossade dom.hmmm...var tvungen att kasta ner 18 tegelpannor i karet för att dom överhuvudtaget skulle överlevaLämna en kommentar:
-
-
-
-
Lämna en kommentar:
-
Kul att ni gillar bilderna,,Motaguense paret är lite störda på att jaggorna har sina yngel och är väldigt vassa, på att försvara sina små..Kan kanske ändras när yngeln är borta vi får se hur det går då..Lämna en kommentar:
-
hur mycket inredning behöver jag till ett grammodes par som är ensamma i ett 180 liters räcker det inte bara med en stor blomkruka och lite sten och jag har en till fråga vart kan man hitta tegelrör i runt göteborg?Lämna en kommentar:
-
-
-
Lämna en kommentar: