Fisk och akvarierelaterade bilder - del 6

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• HåE
    svarade
    Några malawi bilder.

Lämna en kommentar:

• Decimus
    svarade
    Ursprungligen postat av Mattias777
    En Röd Rubin som är fin tycker jag.
    Den var läcker tycker jag med.

Lämna en kommentar:

• Mattias777
    svarade
    En Röd Rubin som är fin tycker jag.

Lämna en kommentar:

• Mikael W
    svarade
    Ursprungligen postat av Stelin
    Red Rainbow hona(min usla kamera förstärker färgerna för mycket så ni får tänka bort en del av dessa. Jag hann iaf ta ett par kort innan batterierna återigen var slut. j-kla skit kamera...
    Bra bilder (särskilt den första) för att vara tagna med en sk-- kamera.
    (Men Du skriver ju helt OK så Du har säkert ett alldeles bra tangentbord.)

Lämna en kommentar:

• Stelin
    svarade
    Red Rainbow hona(min usla kamera förstärker färgerna för mycket så ni får tänka bort en del av dessa. Jag hann iaf ta ett par kort innan batterierna återigen var slut. j-kla skit kamera...
    Senast redigerad av Stelin; 02 January 2010, 16:02.

Lämna en kommentar:

• Mattias777
    svarade
    Ursprungligen postat av Markie
    Hej, Den "lille" är snarare störst, inte minst, Han saknar det gröna å röda och är mer lila.
    Ja, ja trodde du stavat fel som jag brukar göra Lila eller lilla? Illa av mig
    Senast redigerad av Mattias777; 07 December 2009, 12:50.

Lämna en kommentar:

• Markie
    svarade
    Ursprungligen postat av Mattias777
    Kul att det går bra. Men det är väl något som honorna ser hos den lille. Det är ju inte storleken som avgör säger de vise djuren brukar välja rätt!

Koralia 3 är en utmärkt energisnål vatten förflyttare. Har den själv med
    Hej, Den "lille" är snarare störst, inte minst, Han saknar det gröna å röda och är mer lila.

Lämna en kommentar:

• Mattias777
    svarade
    Ja det har faktis börjats lekas ordentligt i burken. Senaste veckorna så har det lekts nästan dagligen. Dock så är dom välldigt hungriga och tugget försviner efter bara nån dag. Oftast så är det den lila hanen som får till det så yngel efter han känner jag att jag inte vill spara för försäljning. Så om nån hona går tiden ut så får hon spotta i karet. Men hur som helst så är det jävligt kul att se att dom verkar trivas.Har sedan en vecka tillbax kompleterat med en koralia 3 som får flåsa på under dagtid, Och troffarna ser ut att stormtrivas när dom simmar i strömmarna. 7600 liter vatten i timmen snurrar runt när maskineriet går för fullt
    Kul att det går bra. Men det är väl något som honorna ser hos den lille. Det är ju inte storleken som avgör säger de vise djuren brukar välja rätt!

Koralia 3 är en utmärkt energisnål vatten förflyttare. Har den själv med

Lämna en kommentar:

• Markie
    svarade
    Ja det har faktis börjats lekas ordentligt i burken. Senaste veckorna så har det lekts nästan dagligen. Dock så är dom välldigt hungriga och tugget försviner efter bara nån dag. Oftast så är det den lila hanen som får till det så yngel efter han känner jag att jag inte vill spara för försäljning. Så om nån hona går tiden ut så får hon spotta i karet. Men hur som helst så är det jävligt kul att se att dom verkar trivas.Har sedan en vecka tillbax kompleterat med en koralia 3 som får flåsa på under dagtid, Och troffarna ser ut att stormtrivas när dom simmar i strömmarna. 7600 liter vatten i timmen snurrar runt när maskineriet går för fullt

Lämna en kommentar:

• Mattias777
    svarade
    Tack LN gillar dom bara mer och mer verkligen en super skön art !

Kanon foton som vanligt Mattias !
    Tack=) Går det bra med troffarna? Får du yngel på dem?

Lämna en kommentar:

• Markie
    svarade
    Tack LN gillar dom bara mer och mer verkligen en super skön art !

Kanon foton som vanligt Mattias !

Lämna en kommentar:

• Mattias777
    svarade
    Här är en Hinderi.

Lämna en kommentar:

• LN
    svarade
    Då lovar ja att göra de i fortsättningen

Lämna en kommentar:

• Mattias777
    svarade
    Ursprungligen postat av LN
    Grym bild Mattias777
    Tack LN. Du får gäna skriva Mattias 777orna är där bara för att mitt namn var redan upptaget

Lämna en kommentar:

• LN
    svarade
    Snygga Jullar Markie
    Dom är även en favorit i mina kar.

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...