Firrar i Californien???

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Thomas_alden
    Användare
    • februari 2006
    • 73

    Firrar i Californien???

    Hej!!

    I februari ska jag och sambon till USA, närmare bestämt LA, San Fransicso, Las Vegas och San Diego. Finns det någon som varit där och känner till något nice ställe man kan kolla på lite olika firrar..Vore kul o se hur det såg ut "over there"

    Känner någon till en bra amerikansk sida med coklidforum hade det varit kul om ni ville rekommendera med en länk
  • Gäst

    #2
    Hej!

    Hej!
    Gillar du diskus ska du besöka Jack Whattley i Californien,/Ann-Mari

    Kommentar

    • Thomas_alden
      Användare
      • februari 2006
      • 73

      #3
      Ursprungligen postat av annmari
      Hej!
      Gillar du diskus ska du besöka Jack Whattley i Californien,/Ann-Mari
      jag är väl mer åt afrikanska ciklider-hållet..en visst e de trevligt med ett par snygga discusar var i californien finns han då?

      Kommentar

      • Gäst

        #4
        Hej!

        Hej!
        Oj jag hade Jacks telnr för flera år sedan han har ju blivit gammal nu men sonen driver visst hans diskusodling idag,jag ska se om jag kan ta reda på det kan jag ska du få jacks mailadress om det går bra /Ann-Mari

        Kommentar

        • Gäst

          #5
          Hej!

          Hej!
          Här Tomas får du Jacks mailadress: gposada@wattleydiscus.com /Ann-Mari Ps Hälsa från mig om han nu kommer ihåg mig PS adressen är officiell

          Kommentar

          • Thomas_alden
            Användare
            • februari 2006
            • 73

            #6
            Ursprungligen postat av annmari
            Hej!
            Här Tomas får du Jacks mailadress: gposada@wattleydiscus.com /Ann-Mari Ps Hälsa från mig om han nu kommer ihåg mig PS adressen är officiell
            Tack så mycket..jag ska ta en titt på detta

            någon annan som har något förslag?

            Kommentar

            Arbetssätt...