Letar efter en webbadress

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Byttorp
    Användare
    • november 2003
    • 1585

    Letar efter en webbadress

    Hej, kanske någon här som har ett bokmärke till en webbplats som jag söker.

    Länken gick till en webbplats som hade en massa magasin/tidningar publicerade digitalt. Där fanns bland annat alltid senaste numret av Digital Foto upplagt (och äldre utgåvor..är visserligen prenumerant men vill ha tag på ett gammalt nummer här och NU....). dom hade även ett flertal andra tidnignar publicerade men....fasiken..länken är som bortblåst från mina bokmärken...

    Nån som vet vilken site jag menar....

    EDIT
    Och vips så hittade jag den....efter typ bara 4 timmars letande.. men finner till min fasa att dom inte har kvar det numret som jag söker, samt att dom inte har några nummer från 2008 ut heller..skumt..
    Senast redigerad av Byttorp; 17 november 2008, 12:34.
    Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
    Ordförande GCG
  • Robin
    Användare
    • januari 2003
    • 4526

    #2
    Har du lust att dela med dig?
    Mvh
    Robin

    Kommentar

    • maltandis
      Användare
      • oktober 2003
      • 1567

      #3
      Ursprungligen postat av Robin
      Har du lust att dela med dig?
      Inspiration hem och trädgård | Inspirerande tips på inredning till hemmet och olika idéer till din trädgård. →




      Har lite blaskor såg jag.
      Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

      Kommentar

      • cichlids4fun
        NCS Medlem
        • april 2002
        • 3111

        #4
        Ursprungligen postat av Byttorp
        Hej, kanske någon här som har ett bokmärke till en webbplats som jag söker.

        Länken gick till en webbplats som hade en massa magasin/tidningar publicerade digitalt. Där fanns bland annat alltid senaste numret av Digital Foto upplagt (och äldre utgåvor..är visserligen prenumerant men vill ha tag på ett gammalt nummer här och NU....). dom hade även ett flertal andra tidnignar publicerade men....fasiken..länken är som bortblåst från mina bokmärken...

        Nån som vet vilken site jag menar....

        EDIT
        Och vips så hittade jag den....efter typ bara 4 timmars letande.. men finner till min fasa att dom inte har kvar det numret som jag söker, samt att dom inte har några nummer från 2008 ut heller..skumt..
        var det nån jättegammal du ville ha? eller bara förra året så kanske det ligger nån i nån trave här hemma.....
        Mvh
        Peter

        don´t drink water-fish ..... in it!

        Kommentar

        • Per B
          Användare
          • september 2005
          • 1250

          #5
          Ursprungligen postat av maltandis
          http://www.vpulp.se/
          Har lite blaskor såg jag.
          Bra sida, tack!
          mvh Per

          Tanganyika och Västafrika i burkarna

          Kommentar

          Arbetssätt...