Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 3
Kollaps
X
-
-
-
Jag älskar att grilla så senaste inköpet är en pizza-sten! Denna läggs på gallret på grillen och gör att pizza kan bakas som "i stenugn"! Resultatet är fantastiskt... botten (/degen) blir verkligt spröd, knaprig! Inte soggig, sladdrig som alla tidigare försök i ugn varit!
Nån som är hungrig?Lämna en kommentar:
-
-
-
Har också en sådan sen flera år, fast oanvänd. Måste nog inviga den snart!Lämna en kommentar:
-
Tack för tipset har med en pizza sten någon stans. Skall testa detta.Lämna en kommentar:
-
Jag älskar att grilla så senaste inköpet är en pizza-sten! Denna läggs på gallret på grillen och gör att pizza kan bakas som "i stenugn"! Resultatet är fantastiskt... botten (/degen) blir verkligt spröd, knaprig! Inte soggig, sladdrig som alla tidigare försök i ugn varit!
Nån som är hungrig?Lämna en kommentar:
-
Ja de gjorde en ordentlig ansiktslyftning och nyöppnade visst efter eller i samband med den stora flygshowen i för några månader sedan.
Har ju bara sett bilder på hur det såg ut innan, men nu är det luftigt och ljust överallt utom där DC3an ligger i djupet (källaren)Lämna en kommentar:
-
Jag var där för en sisådär 11-12 år sedan och då var det inte så roligt. På dina bilder ser jag att det är ordentligt uppdaterat. Är det öppet nu som vanligt mao?Lämna en kommentar:
-
Bott i mer än 40 år i Linköping och häromdagen var det första gången jag besökte flygvapenmuseet! Missa inte ett besök där.
Bild 1-3
DC 3an som försvann har man lyckats sprida ut på naturligt sätt i ett mörkt rum med otäcka ljud, enligt min sonson.
Bild 4 Max gillade den gamla J1 Phönixjagaren!
Bild 5 MustangLämna en kommentar:
-
Inga fiskbilder, men de innehåller i alla fall vatten:
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: