Tack Erik. De har inte lämnat över än, får se om det händer något ikväll. Det är en annan hona som håller på att spela för hanen, jag trodde att alla var utparade men då måste det vara 2 som inte är det. För de brukar väl aldrig byta partner? Hoppas att hanen inte nappar och tar över ynglen i alla fall. Än så länge verkar han inte imponerad av den andra honan. Han spänner upp sig och jagar bort henne bara. Den mindre honan som tuggar blir riktigt sur när hon kommer i närheten och spelar i alla fall.
nicson: Troffarna tror jag inte är något problem. Mina hästnosar växer faktiskt bättre än troffarna. Jag trodde att de skulle ha det lite svårare att få tag i mat men det verkar helt lugnt. I och för sig så är det bara ungdjur jag har hemma nu men jag ska byta ut dem i helgen tänkte jag, mot en vuxen grupp ilangi. Jag får väl återkomma sen när jag märkt hur de klarar av fullvuxna troffar. Hur går det med princessor ihop med troffar? Hur många har du? Tar inte de över akvariet?
nicson: Troffarna tror jag inte är något problem. Mina hästnosar växer faktiskt bättre än troffarna. Jag trodde att de skulle ha det lite svårare att få tag i mat men det verkar helt lugnt. I och för sig så är det bara ungdjur jag har hemma nu men jag ska byta ut dem i helgen tänkte jag, mot en vuxen grupp ilangi. Jag får väl återkomma sen när jag märkt hur de klarar av fullvuxna troffar. Hur går det med princessor ihop med troffar? Hur många har du? Tar inte de över akvariet?
Kommentar