Borttagen NCS Meldemsbehörighet 2008

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Byttorp
    Användare
    • november 2003
    • 1585

    #16
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Nu vet jag inte hur det har varit de allra senaste åren, men att det alltid skulle ha varit så stämmer inte om man går några år tillbaka. I slutet av januari hade i alla fall då 90% av de som tänkt förnya också förnyat, påminnelsebrevet till de som inte förnyat gick också ut i mitten av januari.
    Det kanske var annorlunda "förr" jag har bara kunnat kolla hur många som gått med fram till en viss tidpunkt på året (för de senaste 4-5 åren, innan dess ser jag inget i det dokument som jag har tillgång till). Jag har inte riktigt fått rutin med det här gällande påminnelser så...därför kommer inte den förräns nu...men jag är helt enig att den skall så klart komma ut tidigare, där har du en bra poäng .
    Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
    Ordförande GCG

    Kommentar

    • salo
      Användare
      • april 2002
      • 314

      #17
      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
      Istället för att peka ut dessa som avfällingar vore det det kanske intressent att kontakta dessa på ett seriöst och ta reda på varför de valt att hoppa av.
      Jag tycker ju som sagt att bara tidningen Ciklidbladet mer än väl är värd medlemsavgiften på 250 kr.
      För egen del, jag är ju med på listan, så handlar det inte om avhopp utan om gammalt hederligt slarv, hade tappat bort inbetalningskortet och sedan fått för mig att jag hade betalt. Men nu är det betalt sedan någon vecka eller så.

      Men handlar det om det massavhopp bland övriga så är det klart att det måste utredas.

      Edit: tydligen har min inbetalning inte nått fram i skrivande stund till webbansvarig då jag saknar medlemsbehörighet.
      540 (180x60x50) under uppbyggnad
      30L Nano under planering
      Drömmer om ett Nanorev

      Kommentar

      • Joakim Draktoft
        NCS Medlem
        • april 2002
        • 7334

        #18
        Ursprungligen postat av salo
        Edit: tydligen har min inbetalning inte nått fram i skrivande stund till webbansvarig då jag saknar medlemsbehörighet.
        Medlemsansvarig har ett styft jobb att uppdatera uppgifter, inbetlaningar och producera listor till bland annat mig, men vi försöker lösa det så smidigt som möjligt för er.

        På den lista jag utgick ifrån när jag skrev ovan, så fanns du inte med, men på senaste (10/3) så fanns du med. Har fixat till din behörighet nu.

        Till er andra som finns med på denna lista över sådana som förlorat sin behörighet, så vill jag att ni gör en anmälan så att jag ser detta eller meddelar på anant sätt, eftersom jag inte orkar gå igenom alla konton på nytt.

        Mer om ansökan för NCS Medlemsbehörighet på Ciklid.se hittar ni här
        Joakim Draktoft
        f.d Webmaster Ciklid.se
        ____________________________________________

        Kommentar

        • salo
          Användare
          • april 2002
          • 314

          #19
          Ursprungligen postat av Joakim Draktoft
          På den lista jag utgick ifrån när jag skrev ovan, så fanns du inte med, men på senaste (10/3) så fanns du med. Har fixat till din behörighet nu.
          Tackar ödmjukast, det var inte meningen att låta gnällig i tidigare inlägg vilket det kanske kunde tolkas som, jag och många andra uppskattar ert jobb jättemycket!
          540 (180x60x50) under uppbyggnad
          30L Nano under planering
          Drömmer om ett Nanorev

          Kommentar

          • KuRtaN
            Användare
            • februari 2008
            • 778

            #20
            Behöver lite hjälp. Jag beltalade medlemsavgiften 25/2 (Ny medlem) Fick idag Ciklidbladet men ingen info om mitt ncs nummer Vill ju kunna posta bilder : ) MVH // Mathias
            Over and out // Mathias

            Jordätare - Eartheater - Dustsmasker

            Kommentar

            • Styrsö
              Användare
              • november 2004
              • 343

              #21
              Aha- det var därfö inte ciklidbladet kommit. Vilken slarver
              nu betalt- får man första nummret i efterhand?

              Kommentar

              • KuRtaN
                Användare
                • februari 2008
                • 778

                #22
                Någon i styrelsen som har koll på detta? MVH // Matte

                Ursprungligen postat av KuRtaN
                Behöver lite hjälp. Jag beltalade medlemsavgiften 25/2 (Ny medlem) Fick idag Ciklidbladet men ingen info om mitt ncs nummer Vill ju kunna posta bilder : ) MVH // Mathias
                Over and out // Mathias

                Jordätare - Eartheater - Dustsmasker

                Kommentar

                • Byttorp
                  Användare
                  • november 2003
                  • 1585

                  #23
                  Ursprungligen postat av KuRtaN
                  Behöver lite hjälp. Jag beltalade medlemsavgiften 25/2 (Ny medlem) Fick idag Ciklidbladet men ingen info om mitt ncs nummer Vill ju kunna posta bilder : ) MVH // Mathias
                  Det underlättar ju väsentligt om du skriver ut vad du heter, jag har ingen medlem som heter Kurtan...men om du heter mahias och bor i nol så antar jag att du heter Eriksson och då har du medlemsnummer 2084

                  Jag kan för övrigt meddela att medlemskorten är tryckta när du läser detta och kommer (ifall gud vill och skorna håller...) skickas ut under helgen när undertecknad klistrat lappar, vikt papper och stoppat i kuvert....så..ni bör ha dom på typ tisdag i de allra flesta fall.
                  Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
                  Ordförande GCG

                  Kommentar

                  • Niklas Olsson
                    Användare
                    • februari 2003
                    • 1156

                    #24
                    Ursprungligen postat av Byttorp
                    när undertecknad klistrat lappar, vikt papper och stoppat i kuvert....så..ni bör ha dom på typ tisdag i de allra flesta fall.
                    mitt kan du strunta i att lägga i kuvertet om du kommer på måndag när vi ska lära oss limma kar...
                    //Niklas

                    www.nofoto.se
                    Nofoto på Facebook
                    ____________________________________

                    Kommentar

                    • edlund
                      Användare
                      • februari 2005
                      • 152

                      #25
                      Ursprungligen postat av Byttorp
                      Det underlättar ju väsentligt om du skriver ut vad du heter, jag har ingen medlem som heter Kurtan...men om du heter mahias och bor i nol så antar jag att du heter Eriksson och då har du medlemsnummer 2084

                      Jag kan för övrigt meddela att medlemskorten är tryckta när du läser detta och kommer (ifall gud vill och skorna håller...) skickas ut under helgen när undertecknad klistrat lappar, vikt papper och stoppat i kuvert....så..ni bör ha dom på typ tisdag i de allra flesta fall.


                      Hej samma här med mig.Ny medlem 2008 men inte fått nåt medlems nr bara ciklidbladet. Daniel Edlund var namnet

                      Kommentar

                      • Byttorp
                        Användare
                        • november 2003
                        • 1585

                        #26
                        Ursprungligen postat av edlund
                        Hej samma här med mig.Ny medlem 2008 men inte fått nåt medlems nr bara ciklidbladet. Daniel Edlund var namnet
                        2068
                        Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
                        Ordförande GCG

                        Kommentar

                        • edlund
                          Användare
                          • februari 2005
                          • 152

                          #27
                          Ursprungligen postat av Byttorp
                          2068
                          man tackar

                          Kommentar

                          • KuRtaN
                            Användare
                            • februari 2008
                            • 778

                            #28
                            Tackar så mkt, tänkte du skulle PM:a mig men då var ju det löst : ) Tack ännu en gång! Blev positivt överraskad av ciklidbladet aldrig läst den innan men den är ju skitbra! MVH // Matte
                            Over and out // Mathias

                            Jordätare - Eartheater - Dustsmasker

                            Kommentar

                            • Perikles
                              Användare
                              • december 2005
                              • 658

                              #29
                              Öhh, har jag betalt i år? Lite taskig koll på detta.
                              Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
                              -Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
                              Cicero (106-43 f.kr)

                              Kommentar

                              • Perikles
                                Användare
                                • december 2005
                                • 658

                                #30
                                Ursprungligen postat av Perikles
                                Öhh, har jag betalt i år? Lite taskig koll på detta.
                                Såg på första sidan av denna tråd att jag tydligen missat det. Skickar ni ett inbetalningskort med årets tidningar eller?
                                Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.
                                -Ingen dansar nykter, försåvitt han inte är vansinnig-
                                Cicero (106-43 f.kr)

                                Kommentar

                                Arbetssätt...