Rocka i 720l?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Danne_K
    Användare
    • februari 2006
    • 777

    #16
    Ursprungligen postat av ola.lindeberg
    Hej,

    Tänkte bara höra hur det går med en rocka i ett 720l med guldsöm,blåciklider,tetror och malar?

    Vet att här är någon här på forumet som är kunnig innom det området

    //Ola
    Kul med folk som är intresserade av dessa trevliga fiskar. När det gäller tank kamrater så är det viktigt att dom inte är för små då kommer dom att betraktas som mat dom får inte heller vara agresiva då dom fort kan skada rockan och stressa den. Vad är det för sort du funderar på? ett 720l funkar bra till en start men för eller senare kommer den behöva ett större.
    Fråga på så ska jag försöka svara på så mycket jag kan annars brukar jag och några till prata ganska mycket i zoopets rocka tråd. www.zoopet.com

    /Daniel

    Kommentar

    • Danne_K
      Användare
      • februari 2006
      • 777

      #17
      [QUOTE=cf.akvarielagret;723387]Vadå negativ

      90% dör inom ett halvår, minst

      QUOTE]

      Jag synar. visst dödligheten är säkert högre på dessa fiskar eftersom dom ställer lite andra krav än "vanliga" fiskar men 90% på ett halvår nja..

      Kommentar

      • bmwpower
        Användare
        • december 2002
        • 1934

        #18
        Christer prata du stockholmspriser eller???
        Då kan du ju åka till Åleds och köpa bättre och billigare fisk i butik där får du väldigt välmående rockor.
        Hade det varit så dålig kvalite på fisken tror jag inte Åleds hade sysslat med import av dom för dom har väldigt många arter att välja på

        Kommentar

        Arbetssätt...