ZooCity i Malmö

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wofflan
    NCS Medlem
    • september 2003
    • 660

    #16
    var i malmö själv igår så jag svängde förbi, eventuellt skulle karantänen "lyftas" i början på nästa vecka om läget förbättrades
    rätt mycket kul fisk dock
    Mvh Fredrik

    Kommentar

    • taliz

      #17
      Om nån nu undrar så är karantänen hävd.. Tycker dock det var ett ganska tråkigt utbud av fisk, och relativt dyrt. 125kr/st för demasoni..

      Kommentar

      • Jarnis
        Användare
        • november 2005
        • 415

        #18
        Såg att dom gått i konkurs - länk
        Taskigt just nu när den viktiga julhandeln drar igång, bara hoppas att dom hinner få igång det hela snabbt igen. Någon som varit där på sista tiden och har koll på sortimentet i karen?
        Micke

        Kommentar

        • Cichlidaholic
          Användare
          • juni 2005
          • 1103

          #19
          Har inte vart där och kollat men vi har levererat en hel del Aquaterra Någon som sett om detta kommit upp på hyllorna?
          4104L Malawi , 80L Tanganyika , 240L L Malar

          Min Hemsida
          Här får man inte sätta ut sin egna hemsida

          På min Zoon
          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=463188

          Kommentar

          • PatrikMalmo
            Användare
            • maj 2005
            • 4642

            #20
            Ursprungligen postat av Jarnis
            Såg att dom gått i konkurs - länk
            Taskigt just nu när den viktiga julhandeln drar igång, bara hoppas att dom hinner få igång det hela snabbt igen. Någon som varit där på sista tiden och har koll på sortimentet i karen?
            Jag vet inte riktigt vad i allt det där som stämmer. Jag vet att deras moderbolag kånkade på danska sidan, men jag tror de har delat upp bolagen på flera. Man får se hur det går, har inte varit där på länge.

            Hilsen,

            P
            Ingen fisk har läst böckerna.

            Kommentar

            • daniel_i_malmö
              Användare
              • april 2002
              • 1338

              #21
              Ursprungligen postat av PatrikMalmo
              Jag vet inte riktigt vad i allt det där som stämmer. Jag vet att deras moderbolag kånkade på danska sidan, men jag tror de har delat upp bolagen på flera. Man får se hur det går, har inte varit där på länge.

              Hilsen,

              P
              Säkert är i alla fall att de stängde och all personal blev uppsagd i början av december. Det köptes sedan av en ny ägare, med koppling till den gamla ledningen, och personal återanställdes. Jag vet dock inte om de hunnit öppna igen?
              Tjugofem år med ciklider.
              http://www.malmoakvarieforening.se
              Centralamerika 2006
              Svart kaffe och drömmeri...

              Kommentar

              • PatrikMalmo
                Användare
                • maj 2005
                • 4642

                #22
                Ursprungligen postat av daniel_i_malmö
                Säkert är i alla fall att de stängde och all personal blev uppsagd i början av december. Det köptes sedan av en ny ägare, med koppling till den gamla ledningen, och personal återanställdes. Jag vet dock inte om de hunnit öppna igen?
                Oki, då är du mer informerad än jag. Inte en susning om öppningen, jag har alldeles nog med både jobb och lokal... :/

                Tål att tänkas på, finns många kopplingar till om de kommer igång igen.

                Hilsen,

                P
                Ingen fisk har läst böckerna.

                Kommentar

                Arbetssätt...