ambivalens på hög nivå...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • slarvid
    Användare
    • December 2007
    • 517

    ambivalens på hög nivå...

    Svårt att bestämma mig för bakgrunden nu igen... köpt allt men inte börjat än... grundtanken var att bygga BTN-moduler... med en filtermodul, men nu kom jag på en ny idé... bygga en nästan hel bakgrund... i högra hörnet blir frigoliten tjock för en rejäl filterkammare för att sedan tunnas ut med utskjutande avsatser i överkant och ut på botten för att sedan bli så tunt så det går ihop med glaset typ, och den övergången är innan andra kortsidan...
    540 mbuna + 54L yngel
  • joe
    Användare
    • June 2006
    • 1451

    #2
    Ursprungligen postat av slarvid
    Svårt att bestämma mig för bakgrunden nu igen... köpt allt men inte börjat än... grundtanken var att bygga BTN-moduler... med en filtermodul, men nu kom jag på en ny idé... bygga en nästan hel bakgrund... i högra hörnet blir frigoliten tjock för en rejäl filterkammare för att sedan tunnas ut med utskjutande avsatser i överkant och ut på botten för att sedan bli så tunt så det går ihop med glaset typ, och den övergången är innan andra kortsidan...
    Kan säkert funka - jag vet hur det är med ambivalensen, det är ständigt nya beslut som ska tas´. Men skynda långsamt och låt det mogna så blir du nog mest nöjd i sluänden. Du kan ju - om du vill - kolla in mitt bakgrundbygge i tråden Projekt 310. Där finns lite steg för steg bilder hur jag gjorde en tvådelad "hel" bakgrund. Det tog minsann tid, men nu står karet här bakom min rygg och jag är faktiskt mycket nöjd...

    Lycka till.
    MVH - joe

    Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

    Kommentar

    Arbetssätt...