Lämna CA. Detta är ingen annons

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Styrsö
    Användare
    • november 2004
    • 343

    Lämna CA. Detta är ingen annons

    Tjabba vänner....
    Detta är ingen nnons, men jag söker hem åt mina kamrater. jag har efter två års beslutsvånda slutligen bestämmt mig för att flytta ner från mosterstrorlek till lite mindre fisk.

    Så- Vem/Vilka vill husera dessa gullungar. Bäst hem vinner- inga pengar nödvänigtsvis....

    Jag köpte ett UV hus till min IXUS så nu kan ni se fiskarna innifrån tanken, alternativt nöjja er med ett vanligt foto från i em. Hmmm.. ladda upp på youTub tar visst en stund så jag återkommer med länk...
  • Styrsö
    Användare
    • november 2004
    • 343

    #2

    borde funka nu.

    Kommentar

    • Wilhelm
      Användare
      • april 2002
      • 9122

      #3
      Typiskt!

      Idag fick vi besök av en Göteborgare. Hade "annonsen" kommit i morse så hade vi kanske kunnat talas vid. Men det går kanske fler tåg?
      mvh Wilhelm

      "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


      www.linkopings-akvarieforening.net/
      Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
      www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

      Kommentar

      • Styrsö
        Användare
        • november 2004
        • 343

        #4
        Sorry alla som försökt nå mig via meddelande funktionen. Jag tror inte jag använt den innan.

        Jag svarar på var och en av er, men publik ursäkt.
        Senast redigerad av Styrsö; 30 december 2007, 19:51.

        Kommentar

        • H2O
          Användare
          • december 2003
          • 138

          #5
          Synd o skam att man inte skall in med något nytt kar.
          Dina fiskar är verkliga juveler.
          Magister Mundi sum!

          Kommentar

          • ola.lindeberg
            Användare
            • oktober 2007
            • 180

            #6
            Burken ser stor ut. Hu stor är den?=)

            Kommentar

            • Styrsö
              Användare
              • november 2004
              • 343

              #7
              Ursprungligen postat av ola.lindeberg
              Burken ser stor ut. Hu stor är den?=)
              2.4 m^3

              Kommentar

              • tjornpatrik
                Användare
                • augusti 2006
                • 830

                #8
                Hur går det?? Blivit av med något ännu?

                Kommentar

                • Styrsö
                  Användare
                  • november 2004
                  • 343

                  #9
                  H20 - många kom ju från dig ;-) synd att du la ner, annars hade du fått en fin samling.

                  Jag fick fint besök från Laholm- Micke Jarhl och kompis tog med sig två fiskar. snygga Jaggan och FlowerHornen. Två av de största, men det syns knappt. Mycket fisk i burken....

                  Kommentar

                  • Micke Jarhl
                    Användare
                    • april 2002
                    • 2277

                    #10
                    Ursprungligen postat av Styrsö
                    H20 - många kom ju från dig ;-) synd att du la ner, annars hade du fått en fin samling.

                    Jag fick fint besök från Laholm- Micke Jarhl och kompis tog med sig två fiskar. snygga Jaggan och FlowerHornen. Två av de största, men det syns knappt. Mycket fisk i burken....
                    Trevligt träffas lite speciellt ta sig dit med båt lite annorlunda .. bilder kommer på min flower horn han fick lite pisk nu i början men har hittat ett utrymme under en rot som han kan hålla utan någon kommer åt honom tror det lugnar sig snart vi får se hur det går
                    Micke Jarhl Med akvarium!

                    Kommentar

                    • JockeB
                      Användare
                      • maj 2004
                      • 2964

                      #11
                      Ursprungligen postat av Micke Jarhl
                      Trevligt träffas lite speciellt ta sig dit med båt lite annorlunda .. bilder kommer på min flower horn han fick lite pisk nu i början men har hittat ett utrymme under en rot som han kan hålla utan någon kommer åt honom tror det lugnar sig snart vi får se hur det går
                      Kul Micke, att min gammla FH har fått ett hem där jag kan få följa han För Styrsö, du sa väl att det var den som Laesk hade väl!?
                      Mvh Jocke
                      Centralamerikanska Ciklider!

                      Kommentar

                      • Styrsö
                        Användare
                        • november 2004
                        • 343

                        #12
                        Ursprungligen postat av Beast
                        Kul Micke, att min gammla FH har fått ett hem där jag kan få följa han För Styrsö, du sa väl att det var den som Laesk hade väl!?
                        Stämmer Beast -det är din lilla röding som blivit en best!

                        Kommentar

                        • Styrsö
                          Användare
                          • november 2004
                          • 343

                          #13
                          Ursprungligen postat av Micke Jarhl
                          Trevligt träffas lite speciellt ta sig dit med båt lite annorlunda .. bilder kommer på min flower horn han fick lite pisk nu i början men har hittat ett utrymme under en rot som han kan hålla utan någon kommer åt honom tror det lugnar sig snart vi får se hur det går
                          Likewise- välkommen igen om ni har vägarna förbi. Kanske lite lugnare med en fika nästa gång om det inte är fiskar som ska transporteras. Man känner sig inte alltid så trevlig när man pushar i väg gäster till båtar, men man har för vana att tänka på andras hemresa när man bor som vi gör.

                          Kommentar

                          • cichlids4fun
                            NCS Medlem
                            • april 2002
                            • 3111

                            #14
                            Ursprungligen postat av Styrsö
                            H20 - många kom ju från dig ;-) synd att du la ner, annars hade du fått en fin samling.

                            Jag fick fint besök från Laholm- Micke Jarhl och kompis tog med sig två fiskar. snygga Jaggan och FlowerHornen. Två av de största, men det syns knappt. Mycket fisk i burken....

                            sätt ut en annons med vad fiskar som finns i burken så kanske det är nåt som är intressant
                            Mvh
                            Peter

                            don´t drink water-fish ..... in it!

                            Kommentar

                            • Micke Jarhl
                              Användare
                              • april 2002
                              • 2277

                              #15
                              Ursprungligen postat av Styrsö
                              Likewise- välkommen igen om ni har vägarna förbi. Kanske lite lugnare med en fika nästa gång om det inte är fiskar som ska transporteras. Man känner sig inte alltid så trevlig när man pushar i väg gäster till båtar, men man har för vana att tänka på andras hemresa när man bor som vi gör.
                              verkar jäkligt fint ute i skärgården så framåt våren så hör jag nog av mig och hoppas på ett lite lugnare besök med en kopp java kanske,blir gärna så att man vill hem med engång när man har fisk i bagaget hem.och ska du söder över så vet du vad Laholm ligger hehe
                              Hej!
                              Micke Jarhl Med akvarium!

                              Kommentar

                              Arbetssätt...