Heckelkrossdiskus frpn Bosse Q!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

    Heckelkrossdiskus frpn Bosse Q!

    Hej!
    Ja då var vi till BosseQ i veckan och köpte dom länge efterlängtade Heckelkross diskus som han odlat fram,pappan en otroligt fin VF Heckel var verkligen något i hästväg och Mamman en Vf röd diskus bägge givetvist från Amazonas detta fantastiskt fina par har alltså fått fram dessa korsningar,väl hemma hos Bosse Q som tog emot med stor värme samt visade oss sin mycket fina diskusodlingsanläggning,väl därinne det var så varmt så man fick ta av sig jackan och halsduk såg jag på vänster sida om innerdörren ett grymt stort lekpar jag har aldrig sett såna stora diskus någon gång jag vet inte om mina ögonmått stämmde men jag tyckte hanen var runt 25 hög honan låg inte längt efter,nåväl vi samtalade jag och min man med Bosse Q,aom diskus sen tog jag fram frigolitlådan samt en massa plastpåsar och Bosse fångade händig upp fiskarna,sen packeterades dom fint ner i lådan och efter ett tag bar det av hemåt jag var verkligen glad över detta köp det är toppkvalitetsfisk som inte ´handeln har ,Bosse Q säljer endast fin diskus det är han känd för det är alltid en glädje och handla av honom,jag komemr vilekn dag som helst och lägga upp dom på detta forum har precis köpt digitalkamera så snart blir det,om du läser detta Bosse Q tack än en gång för en fin diskusaffär,Mvh Ann-Mari
  • ojzoo
    Användare
    • juni 2007
    • 39

    #2
    3:vligt, vi sprang på Bosse i Duisburg och han verkade vara en skojig herre...
    Hur går det med din film AnnMarie? Alla väntar spänt, lägger du upp den på YouTube?
    http://www.ojzoo.se

    Kommentar

    • Gäst

      #3
      Hej!

      Hej!
      Jo den är klar ska bara få den på dvd så kommer den upp,Mvh Ann-Mari PS Angående Bosse Q han är hur trevlig som helst och en oerhört kompetent diskusodlare

      Kommentar

      Arbetssätt...