Akvarieauktion i Göteborg 24/11 (2007)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Byttorp
    Användare
    • november 2003
    • 1585

    Ursprungligen postat av cichlids4fun
    Ok, är hon samma person som har hand om medlemskorten, för jag har inte fått något för 2007 ännu eller 2008.....
    Behöver du ett för 2007? För 2008 kommer det ut "kort" tids nog. Men det är rätt uppfattad - det är samma person som har koll på ekonomin och som har hand om inbetalningarna av medlemsavgifterna...fasiken...ni är cleaver där borta på andra sidan (du når Mia på mail. mia.landstrom (a) telia.com för frågor om vad som såldes osv på auktionen. Hon har stenkoll på den stabila ekonomin.
    Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
    Ordförande GCG

    Kommentar

    • cichlids4fun
      NCS Medlem
      • april 2002
      • 3111

      Ursprungligen postat av Byttorp
      Behöver du ett för 2007? För 2008 kommer det ut "kort" tids nog. Men det är rätt uppfattad - det är samma person som har koll på ekonomin och som har hand om inbetalningarna av medlemsavgifterna...fasiken...ni är cleaver där borta på andra sidan (du når Mia på mail. mia.landstrom (a) telia.com för frågor om vad som såldes osv på auktionen. Hon har stenkoll på den stabila ekonomin.
      Nä jag behöver inget för 2007, tyckte det bara var lite lustigt att jag aldrig fick nåt........

      ok jag ska maila henne och fråga, men jag vet ju inte om tommy bokade dem i mitt namn eller i hans
      Mvh
      Peter

      don´t drink water-fish ..... in it!

      Kommentar

      • Johnny_1
        Användare
        • oktober 2003
        • 313

        Blir det något i år med auktion i Götet???
        www.malmoakvarieforening.se

        Kommentar

        • Mia L
          Användare
          • april 2002
          • 83

          Göteborgs ciklidgrupps auktion den 29 november 2008

          Göteborgs ciklidgrupp kommer att ha auktion även i år. Den går av stapeln den 29 November och vi håller till på samma plats som förra året dvs i Frölunda Gymnasiets matsal. Gå in på vår hemsida för mer info om själva auktionen som inlämningstider m.m. Alla är varmt välkomna!

          Mia Landström
          Kassör i Göteborgs ciklidgrupp
          Mia L

          Kommentar

          • Koi-fantast
            Användare
            • november 2007
            • 555

            Rubriken är lite förvirrande. Jag trodde först att det var två olika auktioner.
            http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1728683
            http://www.bollmoraakvarieklubb.org/

            Kommentar

            • Niklas Olsson
              Användare
              • februari 2003
              • 1156

              Ursprungligen postat av Koi-fantast
              Rubriken är lite förvirrande. Jag trodde först att det var två olika auktioner.
              Det är det också...denna är snart 1 år gammal...24/11-07
              //Niklas

              www.nofoto.se
              Nofoto på Facebook
              ____________________________________

              Kommentar

              Arbetssätt...