Butiker i Ålborg

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • chimikare
    Användare
    • oktober 2007
    • 4

    #16
    Aalborg

    Ja, det är 2 olika butiker precis som tidigare inlägg visat.
    Men, det finns stora skillander mellan de båda som du bör känna till.
    Det ena är att MalawiCarsten ligger en bit utanför medan Styr ligger närmare centrum.
    Det andra är att om du nu som jag är är intresseard av krabbor skall du köpa dessa på Styr då han ligger ca 200:- billigare i pris.
    Annars är båda väl värda ett besök.

    Hoppas du får i dig några pilsner och pölse också!
    /Chickan


    Ursprungligen postat av Markus_A
    Ska till Ålborg i början av November och försöker lokalisera butikerna där. Som jag förstår det finns det två butiker som är värda att besöka; Styr på dyr och MalawiCarsten i Gistrup. Men jag blir ändå lite förvirrad då Carsten verkar vara inblandad i båda butiker & hemsidorna är lite dåligt uppdaterade.

    Är det någon som vet om det är två olika butiker, eller om det finns andra affärer som bör besökas (istället för att dricka pilsner)?

    Kommentar

    • Johnny_1
      Användare
      • oktober 2003
      • 313

      #17
      Ursprungligen postat av chimikare
      Ja, det är 2 olika butiker precis som tidigare inlägg visat.
      Men, det finns stora skillander mellan de båda som du bör känna till.
      Det ena är att MalawiCarsten ligger en bit utanför medan Styr ligger närmare centrum.
      Det andra är att om du nu som jag är är intresseard av krabbor skall du köpa dessa på Styr då han ligger ca 200:- billigare i pris.
      Annars är båda väl värda ett besök.

      Hoppas du får i dig några pilsner och pölse också!
      /Chickan
      Beträffande krabbor vet jag att Malawicarsten har två olika priser och det beror på storleken.

      Finns för övrigt en pölsevagn vid Styrs parkering.
      Öl finns överallt så det kan man knappast missa;-).
      www.malmoakvarieforening.se

      Kommentar

      • Markus_A
        Användare
        • december 2005
        • 418

        #18
        Nu var det förra helgen jag var där, och jag köpte krabba hos Malawicarsten. När jag kom till styr på dyr fanns det, precis som Chickan skrev, billigare krabbor där. Men strunt samma, det viktigaste var att jag fick en.

        Kommentar

        Arbetssätt...