En fluga som låtsas se ut som en geting och flyger asfort.
En snabbare slutartid och man kunde ha sett vingarna.
Sen hann ju inte kameran ställa in skärpan heller. Pust!
Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Trollsländeparet som brukar komma på besök till min damm är riktigt roliga att titta på, men väldigt svåra att fotografera. Nu fick jag bara bild på honan. Hanen med den blå kroppen var allt för snabb och hade inte lust att sitta still nånstans.
Han är bara parningssugen.Lämna en kommentar:
-
Det ska du vara nöjd med Göran, snygga bilder
ska lägga upp en bild på min Palm som är planterad i trädgårdenLämna en kommentar:
-
Ytterligare några bilder.
Vattenfallet.
En orkide ( ängsnyckel alt skogsnyckel ) som frösått sig själv för många år sedan.
Lite andra vackra blommor i bakre delen av dammen.
Mvh GöranLämna en kommentar:
-
Ett besök vid min damm
Årets första näckros.
Hungriga Koi karp storlek 25-30cm.
Näckrosviken.Lämna en kommentar:
-
Tänk vilken spännvid vi har här på forumet, från Spion i en tråd till Pion i denna...Lämna en kommentar:
-
Gäst svaradeDet tycks flyga omkring allt möjligt uppe i luften nu när det är fint väder men den här ballongen tycker jag allt strök lite väl nära trädtopparna häromkvällen...
Mvh/Andreas.Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
-
-
-
Kan man anlita denna om man har tappat sin guldring i skogen?
Helikoptern flög fram och tillbaka över området tidigt söndag morron, där jag bor för att leta efter magnetiska fält. Hade jag bara haft en Karl Gustaf. Troligen på uppdrag av nåt utländskt malmföretag som vill muta in halva Östergötland för att bryta malm eller koppar/guld.Lämna en kommentar:
-
Kan man anlita denna om man har tappat sin guldring i skogen?
Helikoptern flög fram och tillbaka över området tidigt söndag morron, där jag bor för att leta efter magnetiska fält. Hade jag bara haft en Karl Gustaf. Troligen på uppdrag av nåt utländskt malmföretag som vill muta in halva Östergötland för att bryta malm eller koppar/guld.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: