Fisk och akvarierelaterade bilder - del 3
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Lyckades ta en rätt så schysst bildeserie på min petenia splendida.Lämna en kommentar:
-
Men (konstigt ja har nästan alltid ett men) det känns som MH hänger för högt över karet på något sätt. Kanske ser mycket bättre ut i verkligheten för att då ser man hela rummmet.
Lämna en kommentar:
-
Ja dom är jättefina, men det bästa med blandningen det är att det finns många gula och många röda och så lite blandat blått i , och sedan lite gröna växter. Ja jag gillar när det är mycket färg, gärna lite olika då blir det effektfullt.JanneLämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
-
-
Äntligen har min möbel till karet kommit, så nu ska karet bara stå och puttra (vattnet är lite grumligt) en stund innan det är dax för fiskarna. Kommer att köra 3-4 olika mbunas i det.
Mvh
BjörnLämna en kommentar:
-
hittade en bild från 2004 då jag hade malawi i mitt 900.Lämna en kommentar:
-
Pyrrhulina spilota är det. Fräck som 17. Har gått på jobbet minst ett halvår och inte kostat mer än en kardinaltetra, men ingen ville ha dom. Synd på snygga fiskar tänkte jag till slut, nu bor dom hemma. Robin har bättre bilder dock, här ovan ser man ju knappt hur den ser ut.
Hilsen,
PLämna en kommentar:
-
Pyrrhulina spilota är det. Fräck som 17. Har gått på jobbet minst ett halvår och inte kostat mer än en kardinaltetra, men ingen ville ha dom. Synd på snygga fiskar tänkte jag till slut, nu bor dom hemma. Robin har bättre bilder dock, här ovan ser man ju knappt hur den ser ut.Lämna en kommentar:
-
-
-
Vi köpte en stam från några som la ner sin odling för 2 år sedan, dom va otroligt bra dom djuren. Allt jobb va redan gjort kan man säga. Det simmar sånna lite här och där o lokalen men jag spar inga yngel (lat) men ska dra ihop en stor grupp och börja spara yngel från dom för dom leker hela tiden.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: