Körkort!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Alexander Ylipää
    Användare
    • oktober 2003
    • 3615

    Körkort!

    Förlåt, måste skriva av mig. Min lycka är total! Klarade uppkörningen idag morse med bravur. Sjukt. Har aldrig varit såhär nrevös. Hade jag missat det skulle jag få köra upp igen först i augusti, dvs. hel sommar utan bil. Fet press, två kompisar kuggade just före mig med samma kontrollant. Fi fan, roadtripp deluxe i sommar!



    Trevlig sommar
    Mvh Alex
  • Tony
    Användare
    • april 2002
    • 4594

    #2
    GRATTIS!! Körkort är nog det absolut mest nödvändiga man någonsin skaffar sig
    Tony Englund

    Kommentar

    • Micke Jarhl
      Användare
      • april 2002
      • 2277

      #3
      Ursprungligen postat av Alexander Ylipää
      Förlåt, måste skriva av mig. Min lycka är total! Klarade uppkörningen idag morse med bravur. Sjukt. Har aldrig varit såhär nrevös. Hade jag missat det skulle jag få köra upp igen först i augusti, dvs. hel sommar utan bil. Fet press, två kompisar kuggade just före mig med samma kontrollant. Fi fan, roadtripp deluxe i sommar!



      Trevlig sommar
      Stort grattis Alex! Var en av dom största grejorna man gjorde i den åldern man var inte lite stolt när det var klart man levde i ett glädjerus hela den dagen hehe
      Micke Jarhl Med akvarium!

      Kommentar

      • Robin
        Användare
        • januari 2003
        • 4526

        #4
        Ursprungligen postat av Alexander Ylipää
        Förlåt, måste skriva av mig. Min lycka är total! Klarade uppkörningen idag morse med bravur. Sjukt. Har aldrig varit såhär nrevös. Hade jag missat det skulle jag få köra upp igen först i augusti, dvs. hel sommar utan bil. Fet press, två kompisar kuggade just före mig med samma kontrollant. Fi fan, roadtripp deluxe i sommar!
        Trevlig sommar
        Jag vet hur det känns. Fick använda båda händerna för att trycka på "klar" på teoriprovet.
        Grattis!!!
        Mvh
        Robin

        Kommentar

        • Eddie
          Användare
          • mars 2007
          • 109

          #5
          Grattis!!! Och som present borde du få ett akvarieum med malawisar eller något!

          Kommentar

          • drenner
            Användare
            • januari 2007
            • 272

            #6
            Grattis!!
            160l malawi
            112l sällskapskar/CA:D
            24l yngelkar:D

            Kommentar

            • Erik Österlund
              Användare
              • januari 2005
              • 3788

              #7
              Grattis! Kommer ihåg hur konstig känsla det var att plötsligt åka själv i bilen, eller med en polare. Kändes som att man var lite busig

              Kommentar

              • Gäst

                #8
                Vill också gratulera GRATTIS ! En stor grej det där kommer väl ihåg detta man gjorde teorin på fm och körde upp efter lunch vid parkering så var spänningen oliidlig innan man fick klart att man klarat sig och man var så skakis så man nätt och jämnt kunde kvittera kortet. Så grattis till oberoende och frihet. nu kan du åka vart och när du vill.

                Kommentar

                • StefanL
                  Användare
                  • augusti 2002
                  • 10784

                  #9
                  Underbart Alexander!! Nu blir det inte mer tågande till Ciklidstämman va?

                  Bättre och ta en roadtrip varje år och botanisera akvariebutiker på vägen ner...

                  Ett stort G R A T T I S!!

                  Kommentar

                  • Wilhelm
                    Användare
                    • april 2002
                    • 9122

                    #10
                    Grattis !!

                    Tur att man inte bor däruppe nu när du har körkort!
                    mvh Wilhelm

                    "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


                    www.linkopings-akvarieforening.net/
                    Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
                    www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

                    Kommentar

                    • Alexander Ylipää
                      Användare
                      • oktober 2003
                      • 3615

                      #11
                      Hähähähä.... Tack alla! Bila ner till ciklidstämman? Vilken tur att de anordnas i Malmö denna gång...inte så långt ? Nu har man blivit flexibel helt plötsligt...och fyllechaffis...
                      Mvh Alex

                      Kommentar

                      • StefanL
                        Användare
                        • augusti 2002
                        • 10784

                        #12
                        Ursprungligen postat av Alexander Ylipää
                        Hähähähä.... Tack alla! Bila ner till ciklidstämman? Vilken tur att de anordnas i Malmö denna gång...inte så långt ? Nu har man blivit flexibel helt plötsligt...och fyllechaffis...
                        Jepp...dessa polare som ska ha kul nu när du har fixat körkort. Jag blev skittrött på hög musik, brölande polare och folk som slet i en när de åkte bak. Säg NEJ! *asg*

                        Förresten...nu blir det ju bara 30 min till närmaste fik va? (sorry...jag är sååå elak)

                        Kommentar

                        • maltandis
                          Användare
                          • oktober 2003
                          • 1567

                          #13
                          Grattis till lappen lappen:-)

                          Å ha en trevlig midsommar!
                          Jocke & Elin
                          Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

                          Kommentar

                          • LN
                            Användare
                            • december 2004
                            • 4744

                            #14
                            Grattis Alex Superkul. Mitt minne av den tiden var när man för förtsa gången var helt själv i bilen. En fanatstisk frihetskänsla, hela världen låg öppen.
                            Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
                            Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

                            Kommentar

                            Arbetssätt...