Pangea-bakgrund?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • RobbanG
    Användare
    • januari 2004
    • 563

    Pangea-bakgrund?

    Funderar på att skaffa en Pangea-bakgrund till mitt 720. Flera här på forumet verkar ha lite negativa erfarneheter av ytskiktskvaliteten. Men som någon utryckte det man får det man betalar för. De verkar ändå relativt prisvärda och själv har jag en tanke på att lägga på ett extra lager med lack.

    Jag skulle dock gärna höra vad ni tycker om färgen på Rocky-bakgrunderna. Har inte sett någon i verkligheten och bilderna ger väldigt varierat intryck av hur färgerna ser ut. De grå/stenfärgade kan se väldigt mörka eller ljusa ut. De sandfärgade lika så mycket tråkiga ibland väldigt fina i andra fall.
    //Robert
  • Malawi Micke
    Användare
    • oktober 2006
    • 167

    #2
    Halloj smäll på ett xtra lager lack så håller det super bra det gjorde jag. Ser kanske lite blankt ut i början innan man fått lite alger på men det är ju över gående frågar du mig om färgen tycker jag helt klart Rocky 3 grå eller sand är snyggast har själv en grå med lite xtra moduler limmade i botten... Helt klart en prisvärd bakgrund...
    malawi 4 life

    Kommentar

    • Bumling
      Användare
      • januari 2007
      • 218

      #3
      Har en Pangea i mitt 375 med malawi och den tycker jag personligen bara blir snyggare......
      Mina ancistrus har inte lyckats förstöra den alls. Håller dock inte samma finish som BTN i mina andra burkar. Å andra sidan är den ju mycket billigare= prisvärd.

      Kommentar

      • RobbanG
        Användare
        • januari 2004
        • 563

        #4
        En grå bakgrund är beställd, tänkte slänga på lite extra lack som du föreslog Malawi Micke.
        //Robert

        Kommentar

        • MagArne
          Användare
          • december 2006
          • 263

          #5
          Vad för sorts lack kör ni med?
          Borde ju finnas olika blanka och matta lacker för att få en som förhoppningsvis ser bra ut.

          Kommentar

          Arbetssätt...