BTN-Modul M, N eller O

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • popetoteror
    Användare
    • februari 2007
    • 111

    BTN-Modul M, N eller O

    Jag har en BTN-Rocky där jag tagit ut hål med raster i vänsterkanten, för att dölja dem skulle jag vilja sätta in en modul på sidoglaset. Modulen skall gå ut i akvariet och dölja insugen, det blir det ett utrymme med vatten mellan bakgrunden och modulen där vattnet fritt kan cirkulera.

    Jag har läst igenom en uppsjö av trådar om moduler men inte funnit den information jag söker. På tillverkarens hemsida framgår klart höjd och bredd men beskrivningen är inte tredimensionell. (en klar brist enligt min mening)
    Jag är intresserad av Modul M, N eller O. Har någon uppgift om höjden eller kanske t om bilder tas detta tacksamt emot.

    - Jag skulle alltså vilja veta hur "höga" dessa är om de s a s ligger ner. Detta för att kunna räkna ut huruvida de verkligen döljer åsynen av insugen när modulen sitter fästad på sidoglaset.
  • johho
    Användare
    • mars 2007
    • 1825

    #2
    Ett tips är att gå till en affär som har modulerna inne och välja och mäta på plats.
    Vill inte göra reklam men herkules zoo har flera moduler inne så man kan se dem. TRor Nol också har en del. Ska dit idag så kan titta om det finns nått där.

    Kommentar

    • johho
      Användare
      • mars 2007
      • 1825

      #3
      JAg har M modulen. Kan inte mäta i akvariet men på en höft skulle jag säga att den är 15-20cm. Närmare 20. Det är på den breda sidan. Den sluttar sedan neråt åt det smalare hållet.

      Kommentar

      Arbetssätt...