släkter zebror??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • classe
    NCS Medlem
    • april 2007
    • 1147

    släkter zebror??

    är bra att ha många olika zebra arter den så den finns många den zebror släkter och jätte många den finns fiskar arter så den står zebror på böcker..den kan lekte korsning blir blanda arter fiskarna av zebror???????????i malawsjön????
    375 LITER Malawi arter..
    74 Liter Malawi yngel...
  • wracker
    Användare
    • juni 2006
    • 295

    #2
    ja.. flera zebra arter i samma kar ökar risken för korsningar.
    då honorna oftast är bruna så händer det att hanarna leker upp fel hona.

    Kommentar

    • classe
      NCS Medlem
      • april 2007
      • 1147

      #3
      Ursprungligen postat av wracker
      ja.. flera zebra arter i samma kar ökar risken för korsningar.
      då honorna oftast är bruna så händer det att hanarna leker upp fel hona.
      jaa rätt du den så klart den den har jag hänt med en ggr ps.esthera rödzebra med en annan hane är ps." elongstus aggressiv" en ggr de´n en ggr förra 10 år sedan så den är klart inte bra.. men inte så farlig om mellan metriia.rödzebra o korallzebra den är samma den jag egna den hemma så fint den två den med yngel innan den är fint färg den hemmaakvariet..
      375 LITER Malawi arter..
      74 Liter Malawi yngel...

      Kommentar

      • classe
        NCS Medlem
        • april 2007
        • 1147

        #4
        Ursprungligen postat av classe
        jaa rätt du den så klart den den har jag hänt med en ggr ps.esthera rödzebra med en annan hane är ps." elongstus aggressiv" en ggr de´n en ggr förra 10 år sedan så den är klart inte bra.. men inte så farlig om mellan metriia.rödzebra o korallzebra den är samma den jag egna den hemma så fint den två den med yngel innan den är fint färg den hemmaakvariet..
        jaa den är ångrarfullt att jag har gjort fel den på rödzebra o korallzebra att den bli tillsammans så jag pratat med nols ciklidhobby hos kent så han sa den är inte bra så klart så måste en ta bort plockar den så o klart mig jag bestämmer ta bort den korallzebror har jag bara 4-5st men ser mest 4 den och jag har så jättemånga bra rödzebror så klart jag behålla det den alla fiskar hemma... ursäta mig jag fel den skrev att den är en ångrafullt!!
        375 LITER Malawi arter..
        74 Liter Malawi yngel...

        Kommentar

        Arbetssätt...