Nya medlemskortet!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • m[A]use^
    Användare
    • december 2005
    • 909

    Nya medlemskortet!

    Tackar det kom idag! Det är så jäkla snyggt så jag knappt vill ha det i plånboken! Snyggt jobbat! En liten affärside kom jag på när jag såg medlemskortet. Varför inte skapa en shop länk här på sidan å trycka upp feta affischer från fotografers alster här på forumet. Tror lätt att många skulle kunna tänka sig å bidra till NCS vad gäller upphovsrätten. Vad gör man annars med sina alster?

    Är inte det en bra ide? Tänkte den fuscon på bilden! Vore super snygg å ha inramad i affisch format i exempelvis sitt akvarierum lr lokal... Det finns för lite affischer å tillgå just kring malawi! O här har vi ju ruskigt duktiga fotografer som bara öser ut snygga bilder som vore värda o kunna ha på affisch format! Ni ansvariga får gärna nypa den här iden! Ett sätt å få lite mer ekonomiskt tillskott till NCS!!! En kontakt med tryckeri är väl redan etablerade med tanke på CB!

    Visst är det en bra ide!
    Min zoon
    -m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
    Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
    http://www.malawifreaks.se/forum
  • Pieter
    Användare
    • augusti 2004
    • 251

    #2
    kan bara hålla med om att kortet va grant.
    en undran åxå va e det för firre som e med? den stora blåa.

    //Pieter

    Kommentar

    • Tony
      Användare
      • april 2002
      • 4594

      #3
      Det är ingen fusco, det är Tyrannochromis nigriventer
      Tony Englund

      Kommentar

      • m[A]use^
        Användare
        • december 2005
        • 909

        #4
        AAaaa oki! Trodde det va en fusco , grann va den i alla fall! Blir sugen på ett stort kar me rovisar när man ser sånt!

        Är det stora beteende skillnader på en nigrivent o en fusco? Vet att en fusco kan vara en riktig tyrann, är nigriventen lugnare?
        Senast redigerad av m[A]use^; 17 april 2007, 19:50.
        Min zoon
        -m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
        Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
        http://www.malawifreaks.se/forum

        Kommentar

        • Gäst

          #5
          Hej!

          Hej!
          Mycket fint kort helt toppen,Mvh Ann-Mari

          Kommentar

          • Tony
            Användare
            • april 2002
            • 4594

            #6
            Ursprungligen postat av m[A]use^
            Är det stora beteende skillnader på en nigrivent o en fusco? Vet att en fusco kan vara en riktig tyrann, är nigriventen lugnare?
            Du fick ju själv med order tyrann, och det är ju inkluderat i namnet på ovan nämnda fisk

            Men, faktum är att mina fusco inte visat några mördartendenser hittils. Å andra sidan tog det ett par år innan tyrannochromisen fick frispel och slog ihjäl sina honor också, så man vet aldrig med de där.
            Tony Englund

            Kommentar

            • Micke Jarhl
              Användare
              • april 2002
              • 2277

              #7
              medlemskort

              damp ner ett till mig åxo tackar till alla berörda fast det klart en stor C.pearsei på framsidan hade ju varit najs (sköjar)
              Micke Jarhl Med akvarium!

              Kommentar

              • Byttorp
                Användare
                • november 2003
                • 1585

                #8
                skönt att dom börjat trilla in hos folk, då skall jag meddela sambon att hennes hjälp med packning av medlemskort börjat ge resultat.
                Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
                Ordförande GCG

                Kommentar

                • Falköping Andreas
                  Användare
                  • februari 2006
                  • 1214

                  #9
                  Håller med det var riktigt snyggt. mycke kredit till skaparen.
                  http://www.skovdeaf.se/

                  Kommentar

                  • Tony
                    Användare
                    • april 2002
                    • 4594

                    #10
                    Det är vår alldeles egen flowerhorn Stefan Larsén som är mästaren bakom designen på medlemskorten
                    Tony Englund

                    Kommentar

                    • johandenver
                      Användare
                      • juni 2006
                      • 43

                      #11
                      Idén med affischer tycker jag är jättebra, jag skulle definitivt kunna tänka mig
                      att köpa och rama in en affisch med något av de många fantastiska foto här flyter runt.
                      hm....det skulle vara kul med ett akvarium till....bara ett...snälla

                      Kommentar

                      • m[A]use^
                        Användare
                        • december 2005
                        • 909

                        #12
                        Mm, tror verkligen på den idén vet inte vem man ska prata här om det bara... Säkert fler än du o jag som sagt som skulle uppskatta snygga affischer me malawisar på!
                        Min zoon
                        -m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
                        Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
                        http://www.malawifreaks.se/forum

                        Kommentar

                        • drd
                          Användare
                          • december 2004
                          • 1112

                          #13
                          Har inte sett röken av mitt "nya" medlemskort än så man har väl lite gött o se fram emot då....
                          // drd

                          Nu med ännu fler malar.......L046 igen

                          Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
                          Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500

                          Kommentar

                          • Wilhelm
                            Användare
                            • april 2002
                            • 9122

                            #14
                            Ursprungligen postat av drd
                            Har inte sett röken av mitt "nya" medlemskort än så man har väl lite gött o se fram emot då....
                            Ni i Skåne är ju först med våren så ni kan gött vänta på det bästa varje år.
                            mvh Wilhelm

                            "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


                            www.linkopings-akvarieforening.net/
                            Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
                            www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

                            Kommentar

                            • deathdealer
                              Användare
                              • augusti 2004
                              • 1639

                              #15
                              Ursprungligen postat av m[A]use^
                              Mm, tror verkligen på den idén vet inte vem man ska prata här om det bara... Säkert fler än du o jag som sagt som skulle uppskatta snygga affischer me malawisar på!
                              JAG kollar upp det as we speak!

                              DD
                              "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
                              "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

                              Kommentar

                              Arbetssätt...