Val av fisk och belysning

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • classe
    NCS Medlem
    • april 2007
    • 1147

    #61
    Ursprungligen postat av palleh
    ta en bild på?

    Just nu går där

    Metriaclima estherae 3.10 MC,OB
    Metriaclima callainos 1.4
    Tropheops R.T chilumba 2.6
    Labeotropheus fuelleborni Katale 2.3 F1,F2 MC, OB
    Placidochromis phenochlius tanzania 12st yngel
    Röd Rubin 1.1

    fast röd rubinen ska ut..märkte att han inte går ihop med R.T Chilumba hanarna troligen p.ga att dem näst intill har samma färger fast på ombytta ställen.
    menar jag att jag vill ha bild på min och hur man skall göra det kan använde det webbcam eller hur dåå så jag vill visa min fiskar hemma akvariefiskar där så svårt var hittar jag den i vilka plats.. men kan foto den med webbcam så klart.. den fina din fiskar så klart såg jag i bild den så klart.. jag har egna 375liter akvarium med malawiciklider mbuna med fem arter.. o har ps.sp"acei"marigold yngel i 74liter oxåå.. o resp yngel för lab.trewavasae o ps.sp"acei" yngel i 91 liter.. jag drömmer om skall ha större akvariium framtid 720 liter.. med samma mbuna arter
    375 LITER Malawi arter..
    74 Liter Malawi yngel...

    Kommentar

    • palleh
      Användare
      • december 2006
      • 704

      #62
      Ursprungligen postat av classe
      menar jag att jag vill ha bild på min och hur man skall göra det kan använde det webbcam eller hur dåå så jag vill visa min fiskar hemma akvariefiskar där så svårt var hittar jag den i vilka plats.. men kan foto den med webbcam så klart.. den fina din fiskar så klart såg jag i bild den så klart.. jag har egna 375liter akvarium med malawiciklider mbuna med fem arter.. o har ps.sp"acei"marigold yngel i 74liter oxåå.. o resp yngel för lab.trewavasae o ps.sp"acei" yngel i 91 liter.. jag drömmer om skall ha större akvariium framtid 720 liter.. med samma mbuna arter
      Jag fotade mitt kar med en Nikon coolpix P5000 digital kamera och la in den sen här.
      Jag kommer med tiden nu köpa fler kar fast i mindre storlek för att få plats med mer firrar som ja vill ha och även odla lite på dem snyggaste
      http://picasaweb.google.com/palleph

      Nya bilder laddas upp hela tiden


      Mvh Patrik

      Kampfisk!

      Kommentar

      Arbetssätt...