Er jeg medlem eller ikke???

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • eagle
    NCS Medlem
    • maj 2006
    • 14

    Er jeg medlem eller ikke???

    Hei

    Nå forsøker jeg forumet da jeg ikke får svar fra NCS via mail.

    jeg har vært medlem i NCS sammenhengende siden 1986, og har i år som tidligere betalt kontigent/avgift til en norsk bankkonto som har vært i bruk for norske medlemmer.

    Jeg har spurt via mail om mitt medlemskap er registrert for i år, men har ikke mottatt noen respons på dette.

    Hvis noen i NCS styret ser denne forespørsel, vil jeg være takknemlig for et svar på om jeg er registrert som medlem eller ikke???

    Med vennlig hilsen
    Tom Selvåg
  • Hank
    Användare
    • april 2002
    • 1321

    #2
    Ursprungligen postat av eagle
    Hei

    Nå forsøker jeg forumet da jeg ikke får svar fra NCS via mail.

    jeg har vært medlem i NCS sammenhengende siden 1986, og har i år som tidligere betalt kontigent/avgift til en norsk bankkonto som har vært i bruk for norske medlemmer.

    Jeg har spurt via mail om mitt medlemskap er registrert for i år, men har ikke mottatt noen respons på dette.

    Hvis noen i NCS styret ser denne forespørsel, vil jeg være takknemlig for et svar på om jeg er registrert som medlem eller ikke???

    Med vennlig hilsen
    Tom Selvåg
    Fick du första nummret av Ciklidbladet?
    Isåfall är du reggad som medlem.
    Annars inte......
    /#378 Hank
    Zoonen:
    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

    NCS medlemsbilder:
    http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

    Kommentar

    • eagle
      NCS Medlem
      • maj 2006
      • 14

      #3
      Nei

      Jeg har ikke mottatt noe Ciklidblad i år. Det er derfor jeg nå spør her, da jeg har ventet på levering...

      Kommentar

      • Mikael W
        NCS Medlem
        • augusti 2002
        • 8598

        #4
        Ursprungligen postat av eagle
        Hei

        Nå forsøker jeg forumet da jeg ikke får svar fra NCS via mail.

        jeg har vært medlem i NCS sammenhengende siden 1986, og har i år som tidligere betalt kontigent/avgift til en norsk bankkonto som har vært i bruk for norske medlemmer.

        Jeg har spurt via mail om mitt medlemskap er registrert for i år, men har ikke mottatt noen respons på dette.

        Hvis noen i NCS styret ser denne forespørsel, vil jeg være takknemlig for et svar på om jeg er registrert som medlem eller ikke???

        Med vennlig hilsen
        Tom Selvåg
        Hej Tom

        Du är inte ännu registrerad som medlem. Vi bytte system för inbetalningarna, nufördtiden skall alla betala till kontot i Sverige. Om detta finner Du mer info i Ciklidbladet och på www.ciklid.se under Föreningsinformation.

        En av orsakerna till att vi bytte var just att det dröjer så lång tid att få info från bankerna utomlands.

        Vi skall kolla upp NCS norska konto och Din betalning.
        mvh
        Mikael W
        (NCS-medlem sedan 1981)

        Kommentar

        • eagle
          NCS Medlem
          • maj 2006
          • 14

          #5
          Takk,
          jeg betalte i januar, så da står min innbetaling på NOK 350,- på norsk konto.

          Det hadde kanskje vært greit at dere hadde informert om at kun svensk konto er aktuell, da dere nå gjør det vanskeligere for deres ikke-svenske medlemmer...

          Kommentar

          • anli
            Användare
            • mars 2003
            • 3740

            #6
            Numer måste man aktivt kolla upp det norska kontot (det finns kvar än så länge) via internet, jag som kassör får inga kontutdrag i posten längre.
            Borde ha checkat av men glömt!
            Skall logga in i helgen och kolla av.
            Anders L

            Kommentar

            • eagle
              NCS Medlem
              • maj 2006
              • 14

              #7
              Da regner jeg med at dette ordner seg, og så har jeg notert at jeg betaler til svensk konto neste år.

              Det går jo ut på ett i prinsippet, da 350 NOK pt er ca 401 SEK, og jeg må betale ca. 50 NOK for overføring til ikke-norsk konto.

              Kommentar

              • anli
                Användare
                • mars 2003
                • 3740

                #8
                Har kollat av Norska banken (hittade den där rackarns token ring manicken till slut!)
                Följande Norrmän är missade:

                John Eirik Denholm (januari)
                Tom Selvåg (januari)
                Knut-Arne Killengren (mars)

                Tillförordnad Medlemsansvarig är informerad. Utskick sker inom kort.
                Anders L

                Kommentar

                • Mikael W
                  NCS Medlem
                  • augusti 2002
                  • 8598

                  #9
                  Ursprungligen postat av eagle
                  Takk,
                  jeg betalte i januar, så da står min innbetaling på NOK 350,- på norsk konto.

                  Det hadde kanskje vært greit at dere hadde informert om at kun svensk konto er aktuell, da dere nå gjør det vanskeligere for deres ikke-svenske medlemmer...
                  Vi försökte nog informera, både på hemsidan (Bli medlem i NCS!) och i det brev som medföljde Cikidbladet 4/2006.
                  Senast redigerad av Mikael W; 24 mars 2007, 12:21.
                  mvh
                  Mikael W
                  (NCS-medlem sedan 1981)

                  Kommentar

                  • Mikael W
                    NCS Medlem
                    • augusti 2002
                    • 8598

                    #10
                    Ursprungligen postat av eagle
                    Da regner jeg med at dette ordner seg, og så har jeg notert at jeg betaler til svensk konto neste år.

                    Det går jo ut på ett i prinsippet, da 350 NOK pt er ca 401 SEK, og jeg må betale ca. 50 NOK for overføring til ikke-norsk konto.
                    Du skall nämna för banken att Du betalar en EU-betalning, då kostar den inte mer än motsvarande inhemsk betalning (så är de internationella bankreglerna, gäller också norska banker). Också denna info finns på hemsidan och i brevet.
                    mvh
                    Mikael W
                    (NCS-medlem sedan 1981)

                    Kommentar

                    • Mikael W
                      NCS Medlem
                      • augusti 2002
                      • 8598

                      #11
                      Ursprungligen postat av eagle
                      Takk,
                      jeg betalte i januar, så da står min innbetaling på NOK 350,- på norsk konto.

                      Det hadde kanskje vært greit at dere hadde informert om at kun svensk konto er aktuell, da dere nå gjør det vanskeligere for deres ikke-svenske medlemmer...
                      Hej

                      Din betalning är hittad, och Du är nu inregistrerad som medlem 2007. Ciklidbladet nr 1 kommer att postas till Dig i dagarna.
                      mvh
                      Mikael W
                      (NCS-medlem sedan 1981)

                      Kommentar

                      • eagle
                        NCS Medlem
                        • maj 2006
                        • 14

                        #12
                        Hei

                        Takk for det. Da er denne "Norrbaggen" godt fornøyd.

                        Kommentar

                        Arbetssätt...