Vad heter denna BTN-modul?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • pewe
    Användare
    • oktober 2002
    • 62

    Vad heter denna BTN-modul?

    Här är en dansk sida som visar hur man monterar en BTN-bakgrund och några moduler: http://www.malawigruppen.dk/monterin..._og_module.htm

    Men vad heter modulen som visas på den sista bilden längst ner på sidan? Jag avser den större, sluttande, modulen på botten i akvariet.

    För övrigt tycker jag det är enormt irriterande att man inte någonstans kan hitta 3-Dbilder av BTN-modulerna. Det är en så pass stor produkt nu och det hade underlättat mycket för oss akvarister. Tycker faktiskt att man kan kräva en skärpning av tillverkaren här....
  • faltaren
    NCS Medlem
    • september 2006
    • 341

    #2
    Hmm den modulen vet jag inte. Borde vara något han sågat, frågan är från vilken.

    Att BTN borde ha 3-d tycker jag med, bilderna på hemsidan är inte alls bra, jag hitta en jag ville ha där sen när jag såg den i butiken var det en väldig skillnad från vad jag vänta mig.

    Kommentar

    • johan eriksson
      Användare
      • maj 2004
      • 159

      #3
      Jag misstänker att det är modul H har dock alltid trott att den är slätare.

      /Johan

      Kommentar

      • forza78
        NCS Medlem
        • juli 2005
        • 36

        #4
        Det ser ut som en H, samma som jag har i mitten.
        //Tommy

        Kommentar

        • pewe
          Användare
          • oktober 2002
          • 62

          #5
          Tack för era svar,! Fick nu besked från Jesper Taustrup, som jag förmodar gjort detta akvarium, att det mycket riktigt är modul H. Jag tycker dock inte att det finns speciellt många likheter med din modul forza 78....Jag kan inte se att modulen sluttar så kraftigt som på min länk i det första inlägget. Är det en synvilla?

          Nåja, upprepar att jag tycker det är för dåligt att man inte korrekt kan se hur BTN:s produkter ser ut. Då hade vi sluppit trådar som denna....

          Kommentar

          • forza78
            NCS Medlem
            • juli 2005
            • 36

            #6
            Den (modulen) är rätt så djup, vilket inte riktigt framkommer av bilden på mitt akvarium.

            Förstår att du blivit inspirerad av Jespers akvarium, de är ruskigt snygga
            //Tommy

            Kommentar

            • Zircons
              Användare
              • november 2006
              • 43

              #7
              Står ju tillomed på module på sidan att de är en H

              Ursprungligen postat av pewe
              Här är en dansk sida som visar hur man monterar en BTN-bakgrund och några moduler: http://www.malawigruppen.dk/monterin..._og_module.htm

              Men vad heter modulen som visas på den sista bilden längst ner på sidan? Jag avser den större, sluttande, modulen på botten i akvariet.

              För övrigt tycker jag det är enormt irriterande att man inte någonstans kan hitta 3-Dbilder av BTN-modulerna. Det är en så pass stor produkt nu och det hade underlättat mycket för oss akvarister. Tycker faktiskt att man kan kräva en skärpning av tillverkaren här....

              Kommentar

              Arbetssätt...