CA-bilder del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Lundensis upptagen? Bor ju annars i krokarna,,Jag har en polare(Malawi kille )som börjar vacklaHan kanske följer med hör av mig när jag vet ..
-
Massvis av fina fiskar du visar beast.
Man blir helt klart inspirerad av att skaffa nytt, helt plötsligt så verkar alla fiskarna man har därhemma vara så trista och grå.
Men mina godmanni skall i alla fall få en ärlig chans till lek nu, har flyttat fisk i morse. Fick dock inte tag på den ena nicshonan trots att jag höll på i trekvart med att försöka fånga in henne (för att inte tala om all adrenalin jag producerade). Ett nytt försök blir det ikväll när jag kommer hem från jobb.
Angående CAträffen den 2/2 så är vi fortfarande bara 3 st men fler är välkomna. Det ser ut som om vi börjar på ciklidhobby i södra sandby o sen drar vi till Genarp.Lämna en kommentar:
-
Ok!C. Grammodes glömmer jag aldrig Bankade honan efter leken!? Aldrig varit med om något liknande... Finns det någon här som har ett stabilt fungerande Grammodes par tro??Lämna en kommentar:
-
ÄNTLIGEN!
Mvh JockeLämna en kommentar:
-
-
-
-
Tackar Micke, tjaa just nu leker dom och då har dom inga problem att hålla stora Viejor borta i alla fall så tuffa kan dom vara, men annars så skulle jag säga att dom är som dom övriga i Herichthyssläktet..Lämna en kommentar:
-
-
Suckar...JOCKE
Snygga firrar
Nu blev man ju sugen på att bygga flera kar o låna några av dig så man kan dra igång en odlingLämna en kommentar:
-
-
... Vad det gäller ditt Malawikar så har du ju redan det givna svaret själv, ut med dom bara hehe
Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: