SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Peigeon blood blue (heter dom va?) Ni som är hemma på Discus får rätta mig när jag har felLämna en kommentar:
-
Discus kar 1125L.
Några bilder på mitt Discuskar, inte riktigt min typ av fisk men börjar gilla det riktigt mycket ändåDetta är det enda kar jag har hemma..
Röd/Turkos lek..Lämna en kommentar:
-
-
Lägger in lite bilder på minna tre Flaggor.
1.Trolig hane
2.Trolig hona
3.Trolig hona
4.Alla treLämna en kommentar:
-
[QUOTE=salmberg;766121]Köpte några SA i helgen.C. festae och A.rivalatus så nu blandar jag lite CA/SA karet[/QUOTE
Snygga micke.
Om du tittar på sidan 2 så kan du se föreldrarna till Festaehanen du köpt.
99% säker att den kommer därifrån.
Kanske en av de små ynglena på bild eller en av de senare kullarna..Lämna en kommentar:
-
[QUOTE=Micke Jarhl;766096]Köpte några SA i helgen.C. festae och A.rivalatus så nu blandar jag lite CA/SA karet[/QUOTE
Snygga micke.
Om du tittar på sidan 2 så kan du se föreldrarna till Festaehanen du köpt.
99% säker att den kommer därifrån.
Kanske en av de små ynglena på bild eller en av de senare kullarna..Lämna en kommentar:
-
Köpte några SA i helgen.C. festae och A.rivalatus så nu blandar jag lite CA/SA karetSenast redigerad av Micke Jarhl; 19 May 2009, 09:19.Lämna en kommentar:
-
-
Här är lite film och bilder på mitt 540 kar med Diskus och Skalare Peru (altum).
Film:
Framifrån
Höger vinkel
Vänster vinkel
Sen lite vanliga bilder. Återigen så vill jag påpeka den låga kvallite man kan ladda upp bilder med på ciklid.se
Vill ni se bilderna i bättre upplösning så finns de här
Tänkte mjukstarta den här tråden med några bilder på mitt blivande akvarierum. Vi får tillträde till huset den 1/11 och vi har visning på vårt nuvarande hus nu på söndag den 21/9. Förhoppningsvis kan vi sälja med lite vinst så att hela familjen får lite ”leksakspengar”. Vad jag ska investera mina pengar i ärLämna en kommentar:
Lämna en kommentar: