If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det är alltid kul med ny fisk BrightBlue... svårslagen känsla =)
Men när man får första kullen av en fisk man verkligen vill ha lek på så blire ännu skojjigare, paret simmar hemma hos odlingspartnern Anders och han fick lek på dom, 35 yngel blev det så man hoppas nu att några blir lika fina som pappa =)
S. fryeri "Ghost" urvalsodlad variant som i verkligheten är ännu fräckare än på bilden, svårt att få det vita att synas då det blå vill ta över på kort av någon annledning.
Senast redigerad av deelay; 28 February 2007, 03:01.
Alltid kul med ny fisk Deeley, ghosten är riktigt snygg så det är kul att du fått lek. Färgen på moliron tycker jag är lite missvisande då de är mkt snyggare irl, köpte 18 yngel i höstas av Stiffe som lägger upp en del bilder här sen hade jag 9 sen tidagare som också var riktigt fina.
Men när man får första kullen av en fisk man verkligen vill ha lek på så blire ännu skojjigare, paret simmar hemma hos odlingspartnern Anders och han fick lek på dom, 35 yngel blev det så man hoppas nu att några blir lika fina som pappa =)
S. fryeri "Ghost" urvalsodlad variant som i verkligheten är ännu fräckare än på bilden, svårt att få det vita att synas då det blå vill ta över på kort av någon annledning.
De ser ju skitfräna ut! Ibland undrar man varför man inte har malawi...
Fina bilder som vanligt deelay!!Aldrig sett maken till bläse ,kanske bara en tidsfråga innan en ahli iceberg är helvit
Plåtade en mal idag... betydligt lugnare fisk o fota en malawi. Det latinska namnet kan jag inte... men jag tror den kallas redtailcat eller nått sånt.
Kommentar