Fantastiskt bra ciklid.se just nu

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • LN
    Användare
    • december 2004
    • 4744

    Fantastiskt bra ciklid.se just nu

    Vill göra ett stort hurrrra för Ciklid.se just.

    Forumet fungerar och är hur kul som helst. En massa roliga utvecklande trådar som berör vår hobby. Diverser trådar som innehåller en massa bra funderingar.
    Jag skrev efter sommaren att tonläget var för hårt på forumet och lågt till tak.

    Nu är det tame tusan precis tvärt om. Hur kul som helst är det är

    Yiiipiiiieeeeee
    Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
    Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.
  • Wilhelm
    Användare
    • april 2002
    • 9122

    #2
    Håller med dig Larry!

    Och en eloge till alla som håller forumet vid liv med högintressanta, spännande och informativa trådar.
    mvh Wilhelm

    "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


    www.linkopings-akvarieforening.net/
    Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
    www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

    Kommentar

    • endymion

      #3
      Satt precis å tänkte samma sak. Varit lite mycket i min syn ointressanta trådar i stil med vad ska jag ha för fisk senaste tiden. Åsså nu helt plötsligt två högintressanta trådar som man läser varenda bokstav i.

      Kommentar

      • MagArne
        Användare
        • december 2006
        • 263

        #4
        Jag tycker det är jättekul att läsa om diverse olika projekt så jag hoppas medlemsantalet ökar 2007 och att fler väljer att gå med i NCS för att utveckla föreningen ytterligare.

        Jag har lärt mig otroligt mycket på den korta tid jag varit här och kommer garanterat bli en hängiven forumanvändare. Nu är det bara mitt NCS nummer som saknas

        Kommentar

        Arbetssätt...