Estniska akvariser söker kontakt med Ciklidister på Ciklid.se

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

    Estniska akvariser söker kontakt med Ciklidister på Ciklid.se

    Hej!
    Jödå ni läste rätt nu vill akvarister i Estland utbyta kontakt med er på ciklid.se då undrar säker många hur det är ställt med hobbyn därborta,jag kan säga att jag ärmycket imponerad över hur långt dom kommit med tanke på att dom inte varit fria så länge sen sovjets fall,det finns en estnisk hemsida som verkligen inte går av för hackor den heter www.akvarist.ee förvisso står det på estniska men bilderna är inte och ta miste på,två akvarister kommer snart över på ciklid.se dom skriver då på engelska dom heter Felsh och Rene,Rene är malawiakvarist och Felsh vill gärna ha kontakt med er på ciklid.se som känner till hur man bygger akvarier,jag menar vi kan alltidlära av varandra och det är inte helt fel och ha kontakt med dom på andra sidan östersjön,akvariebutiker finns i estland av bra kvalitet den i Rocca al maare utanför Tallinn går nästan och jämföra med Leasing i Sundbyberg,jag är ofta själv inne på deras hemsida eftersom jag kan lite estniska och dom är duktiga tro mig,fina medlemsakvarier kan man se där och deras entusiasmen är det absolut inte och ta fel på,dom brinner för sin akvaraie hobby och vill nu gärna ha kontakt här på ciklid.se man kan utbyta erfarenheter med varandra och lära sig dom kan tillföra oss något och vi likaså dom något,den ena killen Rene var inne på den länk till lagret jag gav honom och han var mycketimponerad över lagrets utbud bara så du vet Christer,nåväl nu väntar vi oss dom så småningom,Mvh Ann-Mari Jag säger på estniska till dom Tere tulemast Ciklid.se
  • daniel_i_malmö
    Användare
    • april 2002
    • 1338

    #2
    ?

    Skrev du inte ungefär exakt samma sak i förrgår:


    Om du vill uppmärksamma samma sak igen är det bättre om du skriver ett uppföljningsinlägg i samma tråd, än att du postar samma sak i ett nytt ämne.
    Tjugofem år med ciklider.
    http://www.malmoakvarieforening.se
    Centralamerika 2006
    Svart kaffe och drömmeri...

    Kommentar

    • Gäst

      #3
      Hej!

      Hej
      JO jag vet Daniel är inge dataexpert precis så det blev lite dubletter,Mvh Ann-Mari

      Kommentar

      Arbetssätt...