Estniska akvarister på besök hos ciklid.se

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

    Estniska akvarister på besök hos ciklid.se

    Hej!
    Ja ni läste rätt inte så att dom kommer på någon stämma men jag har nu varit i kontakt med estniska akvarister som håller till på akvarist.ee i estland dom är intresserade av och utbyta erfarenheter etc med ciklidister på ciklid.se dom kommer och skriva på engelska jag har lagt ut ciklid.se hemsida hos akvarist.ee och en hörde av sig han heter Rene och håller på med malawi några hundra akvarister från andra sidan östersjön har uppmärksammat att ciklid.se finns och dom är mycket intresserade av och se vår hemsida det tar lite tid men dom är på väg,jag menar det är ju roligt och kunna utbyta efarenheter dom kan tillföra oss något och vi givetvist tillföra dom något,estland har ju varit fritt några år sedan sovjet föll och jag ska ärligt säga att dom hunnit långt med tanke på dom få år dom varit fria ni som vill kan gå in på akvarist.ee och tiita okej det står på estniska men bilderna är det absolut inget fel på många har fina akvarier själv har jag kontakt med Andres i Tartu,Tartu är universitets stad i estland,jag tror på utbyte över gränserna man måste kunna se också hur andra länders akvarister har det med sin hobby vi kan helt enkelt lära av varandra tänk om dom vill komma på studiebesök hit det vore roligt,dom kända märken vi har här när det gäller teknik har dom också jag har sett mycket fina akvarier på deras hemsida,nu är det bara och vänta tills den första dyker upp på ciklid.se Mvh Ann-Mari
  • Gäst

    #2
    Tere!

    TERE Tulemast eesti akvarist Nägemis Ann-Mari

    Kommentar

    • Gäst

      #3
      Hej!

      Hej!
      Jag trodde intresset skulle vara större än så för ciklid.se har inte emanspatent på ciklidhobbyn,Mvh Ann-Mari

      Kommentar

      • Gäst

        #4
        Hallå!

        Hej!
        Egen tråd ja vill dom inte s å vill dom inte kan skriva själv här,hi,hi,Mvh Ann-Mari

        Kommentar

        • Hank
          Användare
          • april 2002
          • 1321

          #5
          Ursprungligen postat av annmari
          Hej!
          Ja ni läste rätt inte så att dom kommer på någon stämma men jag har nu varit i kontakt med estniska akvarister som håller till på akvarist.ee i estland dom är intresserade av och utbyta erfarenheter etc med ciklidister på ciklid.se dom kommer och skriva på engelska jag har lagt ut ciklid.se hemsida hos akvarist.ee och en hörde av sig han heter Rene och håller på med malawi några hundra akvarister från andra sidan östersjön har uppmärksammat att ciklid.se finns och dom är mycket intresserade av och se vår hemsida det tar lite tid men dom är på väg,jag menar det är ju roligt och kunna utbyta efarenheter dom kan tillföra oss något och vi givetvist tillföra dom något,estland har ju varit fritt några år sedan sovjet föll och jag ska ärligt säga att dom hunnit långt med tanke på dom få år dom varit fria ni som vill kan gå in på akvarist.ee och tiita okej det står på estniska men bilderna är det absolut inget fel på många har fina akvarier själv har jag kontakt med Andres i Tartu,Tartu är universitets stad i estland,jag tror på utbyte över gränserna man måste kunna se också hur andra länders akvarister har det med sin hobby vi kan helt enkelt lära av varandra tänk om dom vill komma på studiebesök hit det vore roligt,dom kända märken vi har här när det gäller teknik har dom också jag har sett mycket fina akvarier på deras hemsida,nu är det bara och vänta tills den första dyker upp på ciklid.se Mvh Ann-Mari
          WOW!
          Kanske världens längsta mening....
          /#378 Hank
          Zoonen:
          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

          NCS medlemsbilder:
          http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

          Kommentar

          • Wilhelm
            Användare
            • april 2002
            • 9122

            #6
            Ursprungligen postat av Hank
            WOW!
            Kanske världens längsta mening....
            Måste vara 4 meningar hittade 3 punkter.
            mvh Wilhelm

            "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


            www.linkopings-akvarieforening.net/
            Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
            www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

            Kommentar

            • Hank
              Användare
              • april 2002
              • 1321

              #7
              Ursprungligen postat av Wilhelm
              Måste vara 4 meningar hittade 3 punkter.
              ?????
              /#378 Hank
              Zoonen:
              http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

              NCS medlemsbilder:
              http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

              Kommentar

              • Wilhelm
                Användare
                • april 2002
                • 9122

                #8
                Det brukar vara en punkt som avslutar en mening. Då jag hittade 3 punkter, visserligen inte i slutet av en mening utan den punkten som finns i en url, så tänkte jag skoja till med mitt inlägg. Hade väl dassig humor idag.
                mvh Wilhelm

                "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


                www.linkopings-akvarieforening.net/
                Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
                www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

                Kommentar

                • malawijanne
                  Banned
                  • november 2005
                  • 3217

                  #9
                  Ursprungligen postat av Hank
                  WOW!
                  Kanske världens längsta mening....
                  jag kanske skulle ta ett ordspråk när jag läser hanks inlägg.
                  att märka ord är den enfaldiges sätt att hävda sig.mvh janne

                  Kommentar

                  • Rhodebaert
                    Användare
                    • februari 2006
                    • 557

                    #10
                    Ursprungligen postat av annmari
                    Hej!
                    Jag trodde intresset skulle vara större än så för ciklid.se har inte emanspatent på ciklidhobbyn,Mvh Ann-Mari
                    Så tanken var att om någon estnisk akvarist var på besök på sidan så skulle de säga hej i den här tråden?
                    Det går alltid en senare buss.

                    Kommentar

                    • malplacerad
                      Användare
                      • maj 2005
                      • 877

                      #11
                      Ursprungligen postat av Rhodebaert
                      Så tanken var att om någon estnisk akvarist var på besök på sidan så skulle de säga hej i den här tråden?
                      Eller så ska vi skriva välkomna på estniska?
                      ||||

                      Kommentar

                      • Hank
                        Användare
                        • april 2002
                        • 1321

                        #12
                        Ursprungligen postat av malawijanne
                        jag kanske skulle ta ett ordspråk när jag läser hanks inlägg.
                        att märka ord är den enfaldiges sätt att hävda sig.mvh janne
                        Säger väl kanske mer om dig, om du trodde att jag ville vara elak på riktigt.....
                        /#378 Hank
                        Zoonen:
                        http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

                        NCS medlemsbilder:
                        http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

                        Kommentar

                        • wracker
                          Användare
                          • juni 2006
                          • 295

                          #13
                          haha 10dagar senare kom ett svar från en annan användare.. haha. och icke seriöst. nä men vart är dem då ?

                          Kommentar

                          • Gäst

                            #14
                            Hej!

                            Hej!
                            O vad ni är roliga gubbar låg IQ i svaren,nej meningen är att dom loggar in här och ställer frågor beträffande att limma akvarier bla,frågorna ställs på engelska jag antar att ni är så pass bildade att ni kan svara,från Wilhelm kan mna förvänta sig vad som helst,Mvh Ann-Mari

                            Kommentar

                            • Tony
                              Användare
                              • april 2002
                              • 4594

                              #15
                              Annmari, med all respekt, men det finns otaliga engelskspråkiga forum för akvaristik/ciklider. Nordiska Ciklidsällskapet, ciklid.se och ciklidbladet vill nog hålla sig till de nordiska språken som de allra flesta av våra medlemmar förstår.
                              Tony Englund

                              Kommentar

                              Arbetssätt...