Äntligen! Ny hemsida!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ricard
    Användare
    • augusti 2003
    • 476

    Äntligen! Ny hemsida!

    Då har vi i Jönköping glädjen att äntligen ha fått en ny hemsida. Den gamla var sönderhackad (www.och.nu/jaf) men som sagt, nu är det nya tider!

    Välkomna till




    Mvh.

    Ricard Hulteke
    ordf. JAF
    Ricard Hulteke - Välkommen till Min zoon
  • Gäst

    #2
    Grattis till den nya sidan! ser trevlig och är snygg. Hoppas att hackarna håller sig borta !


    Lycka till

    Kommentar

    • Ricard
      Användare
      • augusti 2003
      • 476

      #3
      Ursprungligen postat av Lennart 2
      Grattis till den nya sidan! ser trevlig och är snygg. Hoppas att hackarna håller sig borta !

      Lycka till
      Tack Lennart!

      Det som är den avgörande skillnaden är att konstruktören av den nya sidan är med i föreningen. På den gamla var den kunskapen "utflyttad"...
      Ricard Hulteke - Välkommen till Min zoon

      Kommentar

      • malawi375
        Användare
        • april 2006
        • 209

        #4
        Finfin sida med tydlig och snygg layout. Egenprogrammerad eller färdigt template? Hursomhelt kanon!

        Kommentar

        • Pikkenix
          Användare
          • mars 2005
          • 254

          #5
          Den är egenkomponerad och vi hoppas att sidan tillsammans med en massa annat nytt ska bidra till ett ordentligt lyft för föreningen - ni i jönköpingstrakten missa inte vår nya medlemstidning som utkommer 4 ggr per år och vår resa i mars som går mot Gbg med omnejd!
          Mvh
          Daniel Eriksson, aktivitetsansvarig i Jönköpings akvarieförening

          Söker du odlare i ditt närområde? Simma in på Fiskförmedlingen! (Nu även med Köp & Sälj-avdelning)

          Kommentar

          • Zaphi
            NCS Medlem
            • juli 2002
            • 5395

            #6
            Kanonsajt! Försökte lägga in länk till gcg.se men fick felmeddelande...
            www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

            Kommentar

            • LN
              Användare
              • december 2004
              • 4744

              #7
              Superfin hemsida.
              Måste komma upp till ett av era möte någon gång. Vi är ju nästan grannar
              Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
              Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

              Kommentar

              • StefanL
                Användare
                • augusti 2002
                • 10784

                #8
                Härlig sajt! Man blir faktiskt glad av färgerna...någon tanke bakom färgvalet? Jag såg att det säljs ett 550L alukar med Fluval FX5 för endast 2500kr! Wow! Synd att jag precis tömt plånboken på 720L och BTN moduler...

                Kommentar

                • Pikkenix
                  Användare
                  • mars 2005
                  • 254

                  #9
                  Ursprungligen postat av Zaphi
                  Kanonsajt! Försökte lägga in länk till gcg.se men fick felmeddelande...
                  Har lagt in en länk till er. Var och när fick du felmeddelandet så att jag kan rätta till det...
                  Mvh
                  Daniel Eriksson, aktivitetsansvarig i Jönköpings akvarieförening

                  Söker du odlare i ditt närområde? Simma in på Fiskförmedlingen! (Nu även med Köp & Sälj-avdelning)

                  Kommentar

                  • Pikkenix
                    Användare
                    • mars 2005
                    • 254

                    #10
                    Ursprungligen postat av Malawe
                    Härlig sajt! Man blir faktiskt glad av färgerna...någon tanke bakom färgvalet? Jag såg att det säljs ett 550L alukar med Fluval FX5 för endast 2500kr! Wow! Synd att jag precis tömt plånboken på 720L och BTN moduler...
                    Färgvalet tyckte jag passade bra med en blå (tänker direkt på vatten/hav osv) bakgrund. Att det blev gult finns ingen egentlig tanke bakom mer än att färgerna passade bra in i varandra, blev kontrast samtidigt som det inte blev skrikigt.

                    Kul att sidan uppskattas!

                    Ang. köp & sälj-delen så är den ihopkopplad med fiskförmedlingen då jag även gjort denna sidan. Vi filtrerar dock ut som default att endast visa annonser från jönköping, vill man visa fler så väljer man att "visa alla annonser från sverige". Fördelen med detta som köpare är att du även ser annonser inlagda i jönköpingsområdet från andra sidor och inte endast via jönköpings akvarieförenings hemsida. Fördelen för säljare är tvärtom, då når fler köpare iom att annonsen syns på flera olika akvarierelaterade sidor.
                    För de akvarieföreningar som är intresserade av att få detta implementerat på deras hemsida skicka mig ett PM, det enda som krävs är att ni lägger upp en sida som jag skapar åt er (den visas naturligtvis i er design osv.) så har ni en fullt fungerande köp & säljavdelning som dessutom gynnar era medlemmar.
                    Mvh
                    Daniel Eriksson, aktivitetsansvarig i Jönköpings akvarieförening

                    Söker du odlare i ditt närområde? Simma in på Fiskförmedlingen! (Nu även med Köp & Sälj-avdelning)

                    Kommentar

                    Arbetssätt...