Stockholmsciklidister till stämman

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kalle-Maja
    Användare
    • december 2004
    • 1324

    Stockholmsciklidister till stämman

    Som ni kanske förstått har vi i Stockholm legat lågt ett tag men är på g igen. När Ola Svensson lämnade klubben så fanns ingen riktig beredskap att fylla den lucka som bildades. Ett ordentligt omstartsmöte kommer dock ske nu snart, i slutet av februari, och vad passar bättre som en tidig gemensam aktivitet än ett besök till Ciklidstämman i Linköping?

    Alltså, se till att få iväg en anmälan redan nu så att ni inte missar en av årets highlights. Är det någon som vill samåka ner till Linköping på fredagen kan jag fixa en bil, annars tar jag tåget.
  • cikliden_90
    Användare
    • mars 2005
    • 159

    #2
    Är intresserad att samåka från stockholm, funderade till en början att åka buss men det är inge vidare att sitta själv i ett x antal timmar på buss.

    Kan tyvärr inte bidra med att köra har bara A1 körkort kan bidra med en peng till hyra/bränsle däremot.

    /Linus
    /Linus
    http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=96278

    Kommentar

    • Kalle-Maja
      Användare
      • december 2004
      • 1324

      #3
      Kul, då åker vi bil. Jag har skickat dig ett privat meddelande.

      Kommentar

      • Robin
        Användare
        • januari 2003
        • 4526

        #4
        Jag och Gabbi ska eventuellt ta bilen ner. Isf finns där plats.
        Mvh
        Robin

        Kommentar

        • Gäst

          #5
          Hej!

          Hej!
          Den enda stämma jag kommer till är cellostämman,skämt åsido jag hoppas ni får en fin stämma,har för mycket jobb med nya diskus nu och ska till Estland så jag hinner inte med ciklidstämman men jag tror ni får det bra,Mvh Ann-Mari

          Kommentar

          • daniel_i_malmö
            Användare
            • april 2002
            • 1338

            #6
            Ursprungligen postat av annmari
            Hej!
            Den enda stämma jag kommer till är cellostämman,skämt åsido jag hoppas ni får en fin stämma,har för mycket jobb med nya diskus nu och ska till Estland så jag hinner inte med ciklidstämman men jag tror ni får det bra,Mvh Ann-Mari
            Synd, jag hade hoppats få höra dig framföra någon av dina härliga ciklidvisor på middagen:




            :-D
            Tjugofem år med ciklider.
            http://www.malmoakvarieforening.se
            Centralamerika 2006
            Svart kaffe och drömmeri...

            Kommentar

            • mek
              Användare
              • januari 2005
              • 540

              #7
              Ursprungligen postat av Kalle-Maja
              Som ni kanske förstått har vi i Stockholm legat lågt ett tag men är på g igen. När Ola Svensson lämnade klubben så fanns ingen riktig beredskap att fylla den lucka som bildades. Ett ordentligt omstartsmöte kommer dock ske nu snart, i slutet av februari, och vad passar bättre som en tidig gemensam aktivitet än ett besök till Ciklidstämman i Linköping?
              Häftigt med en så stor sammankomst! I dagsläget tror jag dock inte jag har möjlighet att boka upp en hel helg då (speciellt inte med tanke på att jag fn "bara" är med i SCK :/ )

              Kul iaf att höra att SCK är på g igen. Har haft problem med att lägga in kommentarer på passagen. Kommer kommande möten att annonseras där eller här (eller via mailinglistan)?

              Kommentar

              • Ola Svensson
                Användare
                • april 2002
                • 14633

                #8
                Som pa den "gamla goda tiden" sa borde moten meddelas via yahoolistan, mejlutskick till de som inte kan/vill vara med pa yahoolistan, har pa forumet samt i kallendariet pa ciklid.se och zoopet.com.
                Med vänliga hälsningar

                Ola

                Kommentar

                • Alexander Ylipää
                  Användare
                  • oktober 2003
                  • 3615

                  #9
                  Jag och Erik ska åka ner till stockholm under fredagen och sen mot linköping. Vore trevligt om vi kunde dela bil med någon från stockholm.
                  Mvh Alex

                  Kommentar

                  • Kalle-Maja
                    Användare
                    • december 2004
                    • 1324

                    #10
                    Det låter som att du, Erik, Linus och jag blir en bra bil ner.

                    Kommentar

                    • Robin
                      Användare
                      • januari 2003
                      • 4526

                      #11
                      Ursprungligen postat av Kalle-Maja
                      Det låter som att du, Erik, Linus och jag blir en bra bil ner.
                      Är det också ett desperat sätt att bli yngre på?
                      Mvh
                      Robin

                      Kommentar

                      • Alexander Ylipää
                        Användare
                        • oktober 2003
                        • 3615

                        #12
                        Ursprungligen postat av Kalle-Maja
                        Det låter som att du, Erik, Linus och jag blir en bra bil ner.

                        Låter alldeles perfekt!
                        Mvh Alex

                        Kommentar

                        Arbetssätt...