Lysrör...igen!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PsyM
    Användare
    • mars 2004
    • 460

    #16
    Ursprungligen postat av Lena*
    Ja, efter att ha kikat på dina fina bilder är ju valet enkelt. Om du nu har aquarelle på bilderna? Otroligt snygga fiskar! Och så är det bara att börja med asta...nxta...vad det nu hette. Vilka färger!!! Var hittar man sånt? Blandas det i räkmixen?
    Tack för de fina kommentarerna Lena! det uppskattas!
    Jepp jag kör Med Aquarelle rör i huvudsak i mina kar. Dock i 900 liters karet så är det 2 aquarelle kombinerat med 1 Power-glo och på kvällstid 1 Marine-glo.
    astaxhantin brukar jag köpa i hälsokostbutiker, men som du säkert läst så finns det att få tag på annat sätt.. bl.a genom ciklid.se

    mvh PsyM
    Min Zoon
    Mitt 900 liters

    Kommentar

    • Lena*
      Användare
      • november 2006
      • 72

      #17
      Ursprungligen postat av PsyM
      Tack för de fina kommentarerna Lena! det uppskattas!
      Jepp jag kör Med Aquarelle rör i huvudsak i mina kar. Dock i 900 liters karet så är det 2 aquarelle kombinerat med 1 Power-glo och på kvällstid 1 Marine-glo.
      astaxhantin brukar jag köpa i hälsokostbutiker, men som du säkert läst så finns det att få tag på annat sätt.. bl.a genom ciklid.se

      mvh PsyM
      Ja, det är bara att suga åt sig. Det är gm att se såna kar som ditt (och många fler här på ciklid.se för den delen) som man får inspriation och lust till att göra mer, bättre, fler...För att inte tala om detta forums förträfflighet, men som man ropar får man svar, och att sortera bland alla (bra) tips är inte lätt för en amatör som jag.

      Just nu irriterar jag mig mest på att jag inte var smart och satt in ngn typ av BTN-bakrund och några snygga moduler, klippor, innan jag hällde i allt vatten och alla fiskar. *grrrrr* Nu orkar jag bara inte tömma allt, var sjutton ska alla fiskar bo under ombyggnationen?! Tja, så då kom jag fram till att ett helt nytt akvarium skulle ju inte bara vara snyggt utan även underlätta för dylika idéer...!

      Ursäkta, nu kom jag rejält ifrån ämnet lysrör.

      Kommentar

      Arbetssätt...